عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 11:44

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نشان برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری از آن موسسه ملل شد رئیس کل بانک مرکزی: کمیته تخلفات ارزی تشکیل شد گفتگوی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان | بخوانید افزایش ۵۷ درصدی سود خالص هلدینگ سبا و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۱ پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مدارس بیمه پارسیان، جلوه حقیقی عمل به مسئولیت اجتماعی دلایل رشد ۷۷ درصدی سود عملیاتی بیمه اتکایی امین مشخص شد این بیماری‌ها بر بوی بدن تأثیر می‌گذارند! ساعت شروع کار ادارات دوباره تغییر کرد! مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب رونق کسب و کارها می شود پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت روز روابط عمومی زیان انباشته بیمه حافظ ۴۵ درصد کاهش یافت رشد ۱۷۰ درصدی سود خالص هر سهم شرکت بیمه کوثر مجوز قبولی اتکایی بیمه ما تمدید شد پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی روابط عمومی حلقه تکمیل کننده ارکان سازمان رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان است برای اولین بار شاهین بر فراز سامانه یکپارچه عرضه خودرو + امکانات و شرایط فروش سایپا
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد بازار شکلات تلخ شد ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار

۳ گام پراید برای ۱۰۰ میلیونی شدن


۳-گام-پراید-برای-۱۰۰-میلیونی-شدن
رصد بازار خودرو محصولات پرطرفدار سایپا از تدام افت قیمت پراید ۱۳۱ حکایت دارد؛ بطوریکه این خودرو تنها سه گام تا ۱۰۰ میلیون تومانی شدن فاصله دارد.

به گزارش الفباخبربه نقل اقتصادنیوز؛ ارزیابی ها در بازار حکایت از افت دو میلیونی برخی از محصولات پرطرفدار شرکت سایپا دارد، بطوریکه در کنار پراید 131، تیبا 2 معمولی نیز افتی یک میلیونی را در بازار تجربه کرد و این افت قیمت در خصوص تیبا صندوقدار نیز به 500 هزار تومان رسید. 

بیشتر بخوانید:

 روند نزولی بازار خودرو از نیمه ماه سال جاری شروع شد، روندی که تداوم آن به گفته فعالان بازار خودرو به نزولی شدن بازار دلار باز میگردد و با وجود آنکه تقاضای در بازار وجود ندارد با این حال شکل بازار خودرو نزولی است. تداوم افت قیمت در بازار خودرو در حالی شکل گرفته که فعالان این بازار معتقدند که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت با این شرایط می توان گفت زمینه بازگشت پراید به زیر 100 میلیون فراهم شده است.

 به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار در حالی امروز شکل گرفت که بازار هفته گذشته نیز شکل نزولی داشت و بیشتر محصولات پرطرفدار این شرکت افت قیمت را تجربه کردند، رسیدن بازار دلار به  کانال 21 هزار تومان یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند هرچند بازار خودرو همانند دلار ریزش قیمت را تجربه نکرد، با این حال شکل بازار نزولی است. از سوی دیگر در حالی بازار خودرو روند نزولی به خود گرفته است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان تقاضا در بازار وجود ندارد؛ این به معنی آن است که هنوز خریداران با بازار آشتی نکرده اند و این امر موجب شده تا قیمت گذاری ها براساس عرضه و تقاضا صورت نگیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

 

1<a target=سایپا" />

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 دی ماه 1399 - 19:14
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت