عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 16:20

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد خبر خوش صندوق بیمه برای کشاورزان کرونای JN.۱ وارد ایران شده است؟ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی در نظام اسلامی، مسئولیت امانتی است که باید پاسخگوی الزامات آن باشیم جنجال طلافروشان برای فرار از مالیات و شفاف سازی درآمدها 100 هزار متقاضي دريافت تسهيلات روستايي 350 ميليون توماني به بانک‌ها معرفي شدند کمپین گسترده آمریکا برای استرداد جولیان آسانژ پیش‌فروش بلیت قطارهای بهمن ماه از سه‌شنبه آغاز می شود مصرف گاز به ۵۳۱ میلیون مترمکعب رسید زمینه توسعه همکاری‌های متقابل بانک دی و شرکت ملی انفورماتیک فراهم شد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ | بخوانید تغییر کارمزد معاملات سهام در بورس های کالایی بعد از ۹ سال ۱۹ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد مخالفت با برگزاری نمایشگاه خودرو در خیابان سئول سوختن ۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران حمله سگ‌های ولگرد به پرندگان مهاجر؛ چالش روز حیات‌ وحش مازندران طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با پوشش سرقت پرداخت ۵۰ درصد بیمه تکمیلی بازنشستگان
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید بازگشت مسابقه پیشخدمت ها به پاریس پس از ۱۳ سال چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه دبیرکل سابق سندیکا؛رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد آب دریاچه ارومیه نیم متر بالا آمد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد سوخت جایگزین، راه حل کاهش مصرف بنزین دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن

جدیدترین قیمت انواع فلزات اساسی در بورس لندن


جدیدترین-قیمت-انواع-فلزات-اساسی-در-بورس-لندن
پس از افزایش قیمت فلزات به دنبال سیگنال مثبت بازار به کشف واکسن کرونا، اکنون برخی از فلزات در حال اصلاح قیمت هستند.

به گزارش الفباخبربه نقل فارس، جدیدترین قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد. قیمت‌هایی که در این بازار کشف می‌شود به عنوان مبنای قیمت در سایر بازارهای جهانی هم است.
قیمت فلزات اساسی امروز در بازار بورس لندن (LME) به این شرح است:
فلز (تن) قیمت (دلار)
آلومینیوم 2000.5
مس 7979.5
روی 2698.5
نیکل 17970
سرب 1981
قلع 21495
آلیاژ آلومینیوم 1974.5
ناساک 2058.5
کبالت 37995
طلا (اونس) 1830.5
نقره (اونس) 24.85
فولاد قراضه 445.5
فولاد مفتول 622.5
بررسی گراف قیمت فلز آلومینیوم نشان می‌دهد قیمت این فلز در یک ماه گذشته با نوسانات شدیدی همراه بوده و رکورد قیمت را در هفته گذشته با 2062.5 دلار در هر تن ثبت کرده است، اما پس از آن روند کاهشی را ادامه داده که در مقایسه با ابتدای ماه قیمت پایین‌تر است.
قیمت این فلز از 2022 دلار ابتدای ما به 2000 رسیده است. بررسی گراف قیمت فلز مس هم حاکی از افزایش قیمت در طی یک ماه گذشته است به طوری که از 7753 به 7979 دلار افزایش یافته است.
قیمت روی در یک ماه گذشته روند کاهشی داشته و از 2817 دلار به 2698 دلار افت کرده است.
به نظر می‌رسد پس از افزایش شدید قیمت‌ها در چند هفته گذشته به دنبال بهبود وضعیت بازار جهانی اکنون فلزات اساسی در پی اصلاح قیمت هستند.
در چند هفته گذشته پس از کشف واکسن کرونا سیگنال خوش‌بینی در بازارهای جهانی به ویژه بازار فلزات وجود داشت که قیمت‌ها را افزایش داد و اکنون برخی از فلزات در حال اصلاح قیمت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 29 دی ماه 1399 - 23:13
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت