عناوین مهم :
سه‌شنبه 28 فروردین 1403 11:23

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
جزئیات هشدار اعضای شورای شهر به شهردار تهران دستور ویژه رئیس جمهور به استاندارن | بخوانید قهرمانی علیرضا جهانبخش در جام هلند منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود خرید آسان خودرو از سامانه خودرویار بانک صادرات سمت جدید رئیس سابق بانک مرکزی چیست؟ این داور سرشناس از ترس بی آبرویی خداحافظی کرد ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری رایگان شد از بین رفتن ۸ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی رئیس کل دیوان محاسبات از انتقال حساب شرکت‌های نفتی به حساب خزانه خبر داد هشدار پلیس به وزارت بهداشت قیمت بیشتر محصولات ایران خودرو گران شد / تارا بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرد + لیست کامل وضعیت سهم حضور زنان در جایگاه‌های مختلف شرکت‌های بیمه / زنان؛ سکان‌داران فنی صنعت تقدیر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان بیمه سینا در جمع بزرگان صنعت و اقتصاد ایران قیمت‌های عجیب اجاره مسکن اتفاق بی سابقه در بازار طلا و جواهر ایران! خبر مهم درباره واریزی جدید به حقوق بازنشستگان از خرداد بانک سینا در پوشش بودجه تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی رتبه نخست کسب کرد
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک اولویتهای پژوهشی سال 1403 پژوهشکده بیمه خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت عرضه انواع محصول در بورس کالا امروز 25 فروردین *کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت راه‌اندازی می‌شود* بررسی ساخت نیروگاه‌ سدهای خداآفرین و قیزقعله‌سی آیا اتباع خارجی در ایران می‌توانند گواهینامه داشته باشند؟ خبر مهم بانک مرکزی در مورد حذف کارت‌های بانکی افزایش عرضه دام با گرم شدن هوا دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک صادرات براندازی بانک‌ها با هوش مصنوعی نقش شرکت نفت و گاز کارون در افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟

منتظر وضعیت مسی می مانیم


منتظر-وضعیت-مسی-می-مانیم
مدیر ورزشی پاری سن ژرمن یک پیام بسیار مهم درباره دو ستاره تیمش داشت و به جذب مسی هم واکنش نشان داد.

به گزارش الفباخبر به نقل از اکیپ، لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است و خبرهای زیادی درباره جدایی او از آبی اناری ها به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید:

از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از مشتریان جدی مسی سخن به میان می آید.

لئوناردو که همه کار پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات است درباره جذب مسی گفت: ستاره های بزرگ مثل مسی همواره مد نظر پاری سن ژرمن هستند اما اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست. با صراحت بگویم که هنوز با مسی در این باره صحبت نکرده ایم و اصلا مذاکراتی صورت نگرفته است. 4 ماه دیگر تا پایان فصل باقی مانده است که این زمان زیادی است. منتظر وضعیت مسی خواهیم ماند.

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن درباره اخراج توخل گفت: همه و حتی خود توخل می دانستند که تمدید قرارداد او مشکل است. ما با هم تفاهم نداشتیم. پیش از این هم در این مورد صحبت کرده بودیم و فکر می کنم که توخل از اخراج غافلگیر نشد.پاری سن ژرمن باید یک هویت روشن در زمین داشته باشد و براین باور هستیم که پوچتینو می تواند این هویت را به تیم برگرداند.

لئوناردو در پایان یک پیام روشن برای نیمار و ام باپه هم داشت و گفت: امیدوار هستیم که نیمار و ام باپه به این باور رسیده باشند که در تیم بزرگی بازی می کنند و می توانند با پاری سن ژرمن به رویاهای بزرگ خود برسند. تلاش می کنیم تا بین انتظارات آنها و توانایی های باشگاه توازن ایجاد کنیم. برای تمدید قرارداد این دو بازیکن از آنها خواهش و تمنا نمی کنیم بلکه به آنها می گویم که اگر دوست دارید با ما بمانید. من خوش بین هستم.

هم نیمار و هم ام باپه تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارند. خبرهای زیادی درباره جدایی این دو بازیکن از تیم پاریسی به گوش می رسد به ویژه ام باپه که دوست دارد راهی رئال شود.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 29 دی ماه 1399 - 22:49
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت