عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 17:58

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
رئیس فیفا به ایران می‌آید غزه در هفتاد‌‌وهفتمین روز جنگ؛ جوانان با کسب‌‌وکار موقت‌ هم مقاومت می‌کنند تکلیف ۶۸ هزار میلیارد تومانی بانک‏‏‌ها برای تقاضای اوراق فروش " وزمین " املاکش را به هر قیمتی زیر دوش حمام آواز بخوانیم یا نخوانیم/ آواز خواندن چه فوایدی دارد؟ پیش بینی بورس شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ | بخوانید ۵ خودرویی که بیش از خودروهای دیگر در آمریکا به سرقت می‌روند/ از پیکاپ فول‌سایز شورولت تا کیا اوپتیما زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در آذر ۱۴۰۲ بانک مرکزی به مشکل صادرات پسته ورود آغاز عملیات احداث بزرگترین مرکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی در استان گلستان تقدیر معاون بانکی وزارت اقتصاد از بانک توسعه صادرات ورود ایران به حوزه هوشمندسازی خودروها تولید کولرهای آبی با استاندارد رده A و بالاتر اجباری شد پیش بینی بورس تا پایان امسال | بخوانید سهمیه بنزین دی‌ماه امشب شارژ می‌شود سرپرست ستاد مدیریت سوخت کشور: سهمیه بنزین خودروهایی که بیمه ندارند، از فردا “قطع” می‌شود ورود ایران به حوزه "هوشمندسازی خودروها"/ فاصله زیاد ایران با خودروهای متصل جهانی محققان فنلاندی پی بردند؛ بیماری در کودکی احتمال بی فرزندی را افزایش می دهد دیدار حجت بهاری فر با مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳ مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت مهمترین ماموریت های بانک شهر تشریح شد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ با اقدامات جدید در باغ گیاه شناسی ملی ایران ، تهران از آلودگی بیشتر نجات یافت بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار عکس| نامه بانک صادرات در مورد خرید سهام پرسپولیس تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی

اگر بار اضافی باشم، نمی‌مانم


اگر-بار-اضافی-باشم-نمی-مانم
هافبک پرسپولیس می‌گوید تا زمانی که به او احتیاج داشته باشند، در خدمت پرسپولیس است اما در صورتی که حس کند بار اضافی است، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش الفباخبربه نقل ایسنا، امید عالیشاه بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر روند مساوی‌های پیاپی ما شکسته شد. به خصوص این که این اتفاق مقابل تیمی مثل فولاد با بازیکنان جنگنده و دونده و کادرفنی خیلی خوب رخ داد. شکست دادن فولاد اتفاق خوبی بود و سه امتیاز این دیدار به درد ما می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

او با اشاره به نتایج اخیر تیمش و از دست دادن امتیازات در بازی‌های گذشته خاطرنشان کرد: از همین الان به فکر بازی‌های آینده هستیم چون امتیزات زیادی را از دست دادیم.

این بازیکن درباره اعلام خطای پنالتی به سود فولاد گفت: واقعیتش من صحنه پنالتی را ندیدم اما تا جایی که شنیدم می گویند پنالتی نبود. تصمیم‌گیری درباره این موضوع وظیفه من نیست و باید ببینیم کارشناسان چه می گویند.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که صبوری او در دوران نیمکت‌نشینی باعث محبوبیتش در میان هواداران شده اظهار کرد: من قبلا هم گفتم تا جایی که به من احتیاج باشد در خدمت تیم هستم. واقعیت این است که اگر حس کنم بار اضافی هستم و من را به زور تحمل می‌کنند، در هیچ تیمی نمی‌مانم.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 29 دی ماه 1399 - 21:15
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت