عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 08:08

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت حجت‌الاسلام ابطحی بایدن: تا پایان حماس به حمایت از اسرائیل ادامه می‌دهیم اقدام یاغی برای باشگاه استقلال دردسرساز شد سفیر ایران در عربستان با ترکی الفیصل دیدار کرد رییس‌ جمهور سابق اوکراین:با شکست ما آمریکا در جهان بی‌آبرو می‌شود هشدار دادگستری در خصوص استفاده از رمزارزها در مبادلات داخل کشور کلیات لایحه بودجه در جلسه علنی فردا بررسی می شود نحوه دریافت وام ۲۰۰میلیون تومانی بانک تجارت هدف‌گذاری کاهش ۹۰ درصدی تصادفات بر مبنای رویکردهای جهانی فروش ۷ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه از امروز آغاز شد منطقه آزاد انزلی می تواند ایفاگر نقش محوری در ارتقای روابط اقتصادی ایران و روسیه باشد بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی رکوردشکنی کرد پلیس ایران دختر ربوده شده را به کشورش برگرداند بازار "شیرخشک" در حال اشباع است/ فروش "شیرخشک "بدون تغییر قیمت در صورت ثبت کد ملی سپرده گذاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان در بانک قرض الحسنه مهر در این استان بانک آینده استخدام می کند شیرینی در شب یلدا گران نمی شود یارانه نقدی آذر ماه واریز شد پیش‌بینی بورس سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲
پر بازدید ها
لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه در گرو اجرای مفاد آیین نامه های شورای عالی بیمه است مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳

ادغام دو خودروسازی بزرگ


ادغام-دو-خودروسازی-بزرگ
شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن بعد از مدت ها مذاکرات بالاخره روز شنبه رسماً با ادغام خود شرکت استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تأسیس کردند.

به گزارش الفباخبر به نقل از رویترز، شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن بعاقتد از مدت ها مذاکرات بالاخره روز شنبه رسماً با ادغام خود شرکت استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تأسیس کردند.

بیشتر بخوانید:

بیش از یک سال طول کشید تا شرکت ایتالیایی-آمریکایی فیات کرایسلر و شرکت فرانسوی پژو سیتروئن این قرارداد 52 میلیارد دلاری را به سرانجام برسانند. سالی که طی آن اقتصاد جهانی با بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا مواجه بود.

این دو شرکت برای اولین بار در اکتبر 2019 اعلام کردند که قصد دارند با هم ادغام شوند و گروهی را با فروش سالانه 8.1 میلیون دستگاه خودرو ایجاد کنند.

این دو خودروساز در بیانیه ای اعلام کردند: ادغام بین پژو سیتروئن و فیات کرایسلر که منجر به ایجاد استلانتیس خواهد شد، از امروز اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، معاملات سهام شرکت استلانتیس که رئیس آن کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو سیتروئن خواهد بود، از روز دوشنبه در میلان و پاریس و از روز سه شنبه در نیویورک آغاز خواهد شد.

اکنون تحلیلگران و سرمایه گذاران توجه خود را به چگونگی برنامه ریزی تاوارس برای حل چالش های بزرگ این گروه که از ظرفیت تولید بیش از حد تا عملکرد اسفبار در چین می شود، معطوف کرده اند.

تاوارس اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان مدیر عامل Stellantis روز سه شنبه پس از به صدا درآمدن زنگ بورس نیویورک آمریکا برگزار می کند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 28 دی ماه 1399 - 18:35
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت