عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 21:07

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بیمه دی، در میان برندگان جشنواره‌ی روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه مشکل احتمالی پرسپولیس در صورت رسیدن به فینال حبیب کاشانی و ماجرای حضور او در تیم امید طارمی الهلال یا بایرن مونیخ!؟ وام ضروری بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان شد پرداخت وام ارزان مسکن به دهک یک تا چهار شوک جدید دولت با افزایش مالیات به مردم ایران هشدار انتخاباتی روزنامه جوان به اصلاح طلبان واقعیت خط فقر رئیس جمهور: اعتماد کشور‌ها برای همکاری با ایران افزایش یافته مرکز پژوهش‌های مجلس: پیش بینی کسری بودجه در صورت تثبیت نرخ ارز وزیر امور اقتصادی و دارایی :‌ حل تعارض منافع پیش‌نیاز از بین بردن فساد جزئیات سخنرانی رئیس بانک مرکزی در اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی انتخابات ریاست جمهوری عجیب در آمریکا در راه است رئیس جمهور: ۱۱ سند همکاری با اندونزی امضا کردیم دو تصمیم جدید دولت از زبان خاندوزی | بخوانید افشاگری عجیب عارف غلامی در خصوص استقلال | بخوانید تعاملات بانکی میان ایران و پاکستان برقرار می شود میزبانی بانک ایران زمین برای متخصصان حوزه فناوری اطلاعات نظام بانکی کشور
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار با اقدامات جدید در باغ گیاه شناسی ملی ایران ، تهران از آلودگی بیشتر نجات یافت تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ بانک‌های چینی به درد سر افتادند خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید

عوارض کمبود ویتامین B۱۲ در بدن


عوارض-کمبود-ویتامین-B۱۲-در-بدن
ویتامین B۱۲ یکی از ویتامین های ضروری برای سلامتی بدن است و کمبود ویتامین B۱۲ عوارضی را برای بدن به همراه دارد، و موجب وزوز گوش خواهد شد.

به گزارش الفباخبر به نقل از رکنا، وب سایت "اکسپرس" انگلیس با استناد به مطالعه‌ای آمریکایی در مورد وزوز گوش اظهار کرد: این پدیده در میان بسیاری از افراد که از کمبود ویتامین B۱۲ در بدن رنج می‌برند، بسیار شایع است.

بیشتر بخوانید:

به گفته متخصصان، این ویتامین برای بدن بسیار مهم است زیرا نقش تولید گلبول‌های قرمز در خون و سلول‌های DNA را دارند و همچنین عملکرد سیستم عصبی را نیز تنظیم می‌کند.

ضعف اعصاب با کمبود ویتامین A

کمبود ویتامین A در بدن نیز منجر به ارتباط ضعیف بین اعصاب می‌شود که در ایجاد صدای زنگ در گوش همراه با بی حسی بازوها، پاها و ضعف عضلات نقش دارد و ممکن است منجر به از دست دادن واکنش‌های ارسالی از اعصاب شود.

در مورد درمان‌های دارویی، در حال حاضر هیچ دارویی به طور خاص برای درمان وزوز گوش وجود ندارد، اما ثابت شده است که برخی از داروها مانند داروهای مورد استفاده برای درمان اضطراب، در برخی افراد وزوز گوش را کاهش می‌دهد. با این وجود لازم است قبل از مصرف این داروها با یک متخصص مشورت کنید.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 28 دی ماه 1399 - 18:24
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت