عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 19:20

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نحوه دریافت وام ضروری بانک کشاورزی با کارمزد دلخواه وضعیت وخیم ذخایر آبی ۵ سد تهران وام قرض الحسنه 150 و 300 میلیونی بدون ضامن برای همه شرایط دریافت وام مستاجران معلوم شد امضای پیمان پولی روسیه- ایران در سال ۲۰۲۴ حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو به زودی انجام می شو‌د گمرک: سامانه رجیستری موبایل فعال شد مستمری‌بگیران تا پایان بهمن ماه بیمه تکمیلی ثبت نام کنند بانک تجارت از سهامداران داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره دعوت می کند پرداخت ۹۲.۱ همت خسارت از سوی صنعت بیمه تخفیف ۴۵ درصدی بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت قائم مقام بیمه مرکزی خبرداد؛ بهره‎گیری از توانمندی‎های پیشکسوتان و کارشناسان خبره صنعت بیمه در شورای خبرگی / نظارت هوشمند یکی از استراتژی‎های تحول در صنعت بیمه است اردوغان: به عملیات‌های ضدتروریستی فراتر از مرزهایمان ادامه می دهیم سرپرست بانک دی: برنامه تحول بانک، گام به گام در حال پیاده سازی است رونمایی از نخستین خودروی برقی شیائومی تخصیص ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای محصولات فناورانه افزایش حقوق کارگران و کارمندان به اندازه تورم سردار هادیانفر خبر داد؛ زمان توقف تبدیل گواهینامه به یک سال کاهش یافت / روش تغیر به صورت آزمون است «سادات میر» عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت شد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی

راهنمای حذف نرم افزار فلش پلیر از ویندوز و مک


راهنمای-حذف-نرم-افزار-فلش-پلیر-از-ویندوز-و-مک
شرکت ادوبی رسما از روز 12 دی‌ماه اعلام کرد که دیگر از فلش پلیر پشتیبانی نمی‌کند و 23 دی‌ماه نیز اجرای فلش در این برنامه مسدود می‌شود. این شرکت از کاربران درخواست کرده که نرم افزار را از روی سیستم‌های خود حذف کنند.

به گزارش الفباخبربه نقل دیجیاتو،باتوجه به اینکه نرم افزار فلش پلیر مسدود می‌شود و از طرفی، دیگر به روز رسانی امنیتی دریافت نمی‌کند، کاربران بهتر است این برنامه را از سیستم کامپیوتری خود حذف کنند. شرکت ادوبی دستورالعمل حذف فلش پلیر را برای سیستم عامل ویندوز و مک منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

روند کار بسیار ساده است و این شرکت برنامه حذف حذف نصب فلش پلیر را توسعه داده تا کاربران راحت‌تر بتوانند نرم افزار را از سیستم خود حذف کنند. ابتدا باید نسخه نرم افزار «Flash Player Uninstaller» را متناسب با مشخصات سیستم خود دانلود کرده و با کلیک روی برنامه اجازه حذف فلش پلیر را بدهید.

در سیستم عامل مک هم روال کار به همین صورت است و کاربران با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد. در نظر داشته باشید که هنگام حذف برنامه، کلیه صفحات مرورگر را ببینید و مطمئن شوید پنجره بازی روی مرورگر ندارید. پس از حذف برنامه، پیامی از برای شما مبنی بر حذف کامل فلش پلیر نمایش داده خواهد شد.

راهنمای گام به گام حذف فلش پلیر در سیستم عامل ویندوز 

1- ابتدا برنامه uninstaller فلش پلیر را دانلود کنید.

دقت کنید متناسب با سیستم کامپیوتری خودتان نسخه 32 بیتی و 64 بیتی را برای دانلود انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار uninstaller 

بعد ازدانلود برنامه مربوطه آن را روی سیستم نصب کنید. توجه داشته باشید که برای حذف نسخه بتا فلش پلیر باید برنامه uninstaller  نسخه بتا موجود در Adobe Labs را دانلود کنید.

2- از تمام مرورگرها و برنامه‌های دیگری که از فلش پلیر استفاده می‌کنند خارج شوید.

برای خروج از برنامه‌های باز روی سیستم،‌ روی آیکون هر برنامه راست کلیک کرده و گزینه exit را انتخاب کنید.

3- برنامه uninstaller را اجرا کنید

روی آیکون برنامه دو بار کلیک کنید و مراحل حذف را طی کنید. در ادامه برای حذف فلش پلیر را از همه فولدرها و فایل‌ها از منوی start گزینه run را اجرا کنید. مسیر زیر را کپی و در آن جایگذاری کنید . سپس روی تایید کلیک کنید.

C:Windowssystem32MacromedFlash

 

4- در نهایت باید تایید کنید که حذف برنامه کامل شده است.

سیستم را مجددا راه اندازی کنید. مرورگر را باز کرده و وضعیت فلش پلیر را بررسی کنید.

راهنمای حذف فلش پلیر در سیستم‌های مک

شرکت ادوبی دستور العملی گام به گام نیز برای حذف فلش پلیر از سیستم‌های مک منتشر کرده است.

1- ابتدا نسخه سیستم عامل مک را مشخص کنید.

برای این کار روی آیکون اپل کلیک کرده و About This Mac را انتخاب کنید.  نسخه سیستم عامل مک مشخص می‌شود

 

2- برنامه uninstaller را دانلود و اجرا کنید.

نسخه مناسب را انتخاب کنید.

سیستم عامل Mac OS X 10.6 و نسخه‌های بالاتر : uninstall_flash_player_osx.dmg

سیستم عامل Mac OS X 10.4 و نسخه‌ 10.5 :  uninstall_flash_player_osx.dmg

سیستم عامل Mac OS X 10.3 و نسخه‌های پایین‌تر : uninstall_flash_player_osx.dmg

در سافاری Window > Downloads را انتخاب کنید.  اگر از نسخه  Mac OS X 10.7 Lion استفاده می‌کنید، روی آیکون دانلود در مرورگر کلیک کنید.  در موزیلا Tools > Downloads را انتخاب کنید.

روی پنجره دانلود دو بار کلیک کنید. اگر پنجره نصب فلش پلیر ظاهر نشد، به  Go > Desktop بروید و با اسکرول به سمت پایین به قسمت Devices  رفته و روی Uninstall  کلیک کنید.

در نهایت در پوشه Library وارد Preferences شده و در پوشه Macromedia فایل مربوط به Flash Player را حذف کنید. سپس دوباره به Library برگشته و اینبار در پوشه Caches وارد Adobe شده و فایل مربوط به فلش پلیر را حذف کنید.

حذف فلش پلیر از مک بدون استفاده از ابزار ادوبی

پنجره Finder را باز کنید. گزینه اپلیکیشن‌ها را انتخاب کرده و سپس Utilities را باز کنید. همچنین می‌توانید برنامه Adobe Flash Player Install Manager را در بین اپلیکیشن‌ها جستجو کنید.

سپس برنامه مربوطه را اجرا کرده و روی گزینه Uninstall کلیک کنید. بعد از حذف کامل فلش پلیر،‌  پیامی مبنی بر حذف برنامه نمایش داده خواهد شد.

همچنین با استفاده از برنامه‌های دیگری مانند Clean My Mac یا Sensei می‌توانید تمامی فایل‌ها و فولدرهای مربوط به نرم افزار فلش را حذف کنید.

منبع: دیجیاتو

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 16 دی ماه 1399 - 19:32
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت