عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 08:09

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
حمایت بانک آینده از شرکت‌ های دانش بنیان در عرصه پزشکی واکنش کنعانی به جنایت شبانه صهیونیست ها | بخوانید طرحی نو برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران اطلاعیه ویژه برای شرکت کنندگان در دوره دوم مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) تکریم و احترام مشتریان اولویت نخست بیمه کوثر هدف‌گذاری پرتفوی 40 هزار میلیارد تومانی بیمه دانا در سال 1402 شعبه چابهار بیمه پارسیان افتتاح شد معرفی و تجلیل از سرپرستی ها و نمایندگان ساعی و برتر بیمه کوثر برگزاری نشست سالانه رؤسای شعب و نمایندگان برتر بیمه آرمان بازدید مدیران بیمه سرمد از شعب ۷ استان کشور قیمت سازی مسکن در فضای مجازی کاتاروهای بیمه تعاون، مقام اول مسابقات قهرمانی کشور ماجرای شکایت رئیس مجلس از اسحاق جهانگیری چه بود ؟ چه مولفه هایی حق بیمه شخص ثالث خریداران را کاهش یا افزایش می دهد؟ فروش بخشی از سهام بیمه پارسیان توسط یکی از سهام داران زمان اعلام نوبت تحویل خودرو به ویرایش‌کنندگان مشخص شد این افراد سهام عدالت جدید گرفتند رضایت امیرقلعه نویی از تیمش بعد از برد مقابل کنیا تمدید پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۲
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب معایب و مزایای آنتی ویروس Eset علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک

حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید فخری‌زاده


حضور-رییس-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران-در-منزل-شهید-فخری-زاده
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید فخری‌زاده تأکید کرد: امروز قدرت علمی کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایسنا، مهندس سعید اوحدی شامگاه امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان با حضور در منزل شهید فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبار و اهمیت بنیاد شهید و امور ایثارگران را به واسطه شهدا و خانواده‌های معظم آنان دانست و گفت: شهید گرانقدر فخری‌زاده انسانی چند بعدی بود و هر روز ابعاد جدیدی از شخصیت برجسته ایشان شناخته می‌شود و به واقع مایه فخر انقلاب اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: شهید فخری‌زاده علاوه بر تخصص و فعالیت در حوزه‌های علمی و پژوهشی، در زمینه مسائل دینی، فرهنگی و عرفانی نیز شخصیتی برجسته محسوب می‌شدند. قطعاً یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی است که نتیجه آن پرورش افرادی چون شهید فخری زاده است و این فرهنگ گنجینه بزرگی برای تداوم انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شهادت شهید فخری زاده از دو نظر قابل توجه است بیان کرد: بخش اول شقاوت دشمنانی است که ایشان را به شهادت رساندند و حتماً پاسخ این جنایت را نیز خواهند گرفت. بخش دوم این است که بزرگترین و پاک‌ترین انسان‌ها به دست بدترین و شقی‌ترین افراد در عالم خلقت به شهادت می‌رسند. از زمان شهادت امام حسین (ع) تا امروز شاهد این مسئله هستیم. شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بهترین مثال در این زمینه است که ایشان توسط بی‌رحم‌ترین انسان‌های عالم به شهادت رسید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: شهید فخری زاده در زمینه مسائل علمی چنان عظمتی داشتند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ایشان اسم می‌برد و توسط بدترین انسان‌ها نیز به شهادت رسیده‌اند. امروز قدرت علمی کشور به برکت خون شهدایی است که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند و درخت علم و دانش و درخت انقلاب اسلامی با خون پاک این عزیزان تنومند شده است.

فرزند شهید فخری‌زاده نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت ادامه یافتن تفکر شهید فخری‌زاده گفت: ادامه چنین تفکری بسیار مهم است زیرا باعث رشد و پرورش نیروهای جدیدی خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 11 آذر ماه 1399 - 23:26
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت