عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 12:38

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
کشتار اجباری ۶ میلیون دام بعد از حذف ارز ترجیحی تمهیدات سازمان امور مالیاتی برای اتصال طلافروشان به سامانه مؤدیان وام ازدواج ۷۵۰ میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟ جزییات وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان بدون ضامن سایت جدید بیمه البرز رونمائی شد سرپرست مدیریت شعب استان آذربایجان‌شرقی بیمه سرمد معرفی شد مجتمع تخصصی درمان بیمه رازی، دستیار هوشمند بیمه گذاران واردات گاز ایران از ترکمنستان مختل شد توسعه نسل پنجم اینترنت در گرو توسعه فیبرنوری است آیا بانک مرکزی صادرات ریالی را می‌پذیرد؟ مدیرعامل بانک تجارت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت تاثیر حادثه کرمان بر بورس تهران چیست؟ اعلام پذیرش های جدید در بورس کالا هشدار به مسافران؛ جاده چالوس از این ساعت یکطرف می‌شود وزیر کشور: برخی از عوامل درگیر با جنایت تروریستی کرمان دستگیر شدند رئیس صداوسیما: هالیوود و نتفلیکس برای تبدیل حق به باطل تلاش می‌کنند خانواده موسیقی ایران شریک غم بی‌گناهانی که در خون غسل داده شدند شرایط دریافت وام ۲۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن ایران ارسال محموله های نفتی به چین را متوقف کرد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد بازار شکلات تلخ شد ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت

ایران در برابر روسیه متوقف شد


ایران-در-برابر-روسیه-متوقف-شد
ملی پوشان بسکتبال ایران در دومین مسابقه پنجره دوم انتخابی جام آسیا برابر­سوریه با نتیجه ۷۰-۷۷­ ­ متوقف شد­­.

به گزارش الفباخبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در دومین مسابقه از پنجره دوم بسکتبال انتخابی کاپ آسیا در گروه پنجم ملی پوشان بسکتبال ایران در سالن الغرافه دوحه قطر با داوری داوران از لبنان عمان و اردنبرابر سوریه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

بهنام یخچالی / محمد جمشیدی / آرون گرامی پور /محمدحسن زاده و سجاد مشایخی بازیکنان آغاز کننده ایران بودند.

در ۱۰ دقیقه اول دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند جورج تریکل شماره ۲۴ سوریه بازیکن امریکایی تبار به خوبی برای سوریه کسب امتیاز کرد و در ۷ دقیقه ۱۰ امتیاز برای او به ثبت رسید ملی پوشان ایران با شوت‌های سه امتیازی و بازی خوب و منطقی سجاد مشایخی نقش مهمی در کسب امتیاز برای تیم ایران داشتند تا این ۱۰ دقیقه در امتیاز ۲۱ برابر به پایان برسد.

در ابتدای ۱۰ دقیقه دوم سوری‌ها از ایران پیش افتادند سعید داورپناه برتری را با یک پرتاب سه امتیازی به تیم ایران باز گرداند استحکام دفاعی عملکرد خوب مایک رستم پور و توپ ربایی‌های خوب بازیکنان ایران موجب شد فاصله امتیازی ۱۰ را ایجاد کنند، اما در ادامه به دلیل ناهماهنگی در بخش دفاعی و انتقال توپ دو تیم در امتیاز ۴۰ برابر شدند این ۱۰ دقیقه با برتری ۴۲-۴۰ ایران به پایان رسید.

در انتهای نیمه ۴۵ درصد پرتاب‌های دو امتیازی ایران منجر به امتیاز شد در حالیکه این درصد برای سوری‌ها ۴۱ بود /در پرتاب‌های سه امتیازی، اما برتری با سوری‌ها ۳۵ درصد پرتاب‌های بازیکنان ایران وارد حلقه شد و سوری‌ها ۴۱ پرتاب موفق داشتند /۱۰۰ درصد پرتاب‌های آزاد بازیکنان ایران بر حلقه نشست، اما سهم سوری‌ها ۶۸ درصد بود /سوری‌ها ۷ توپ از دست رفته داشتند و این شاخص برای ایران ۴ بود /در پاس‌های منجر به گل هم ایران ۱۲ به ۸ پیش بود.

در ابتدای ۱۰ دقیقه سوم سوریه ۴۷-۴۵ از تیم ایران پیش افتاد از سویی پرتاب‌های سه امتیازی ایران بر حلقه ننشست و از سوی دیگر پرتاب‌های سه امتیازی سوری‌ها با تریکل به امتیاز تبدیل شد این ۱۰ دقیقه ۵۸-۵۵ برای سوریه به پایان رسید.

در ابتدای ۱۰ دقیقه چهارم دو تیم چند موقعیت و توپ را از دست دادند تا بالاخره محمد جمشیدی دو امتیاز برای ایران کسب کرد در ادامه دو پرتاب ۳ امتیازی از دو تیم تا تساوی در امتیاز ۶۱ ممکن شود در ادامه تیم‌ها شانه به شانه در کسب امتیاز پیش رفتند تریکل نقش مهمی در امتیاز آوری تیم سوریه داشت و به تنهایی ۳۴ امتیاز کسب کرد­ تا مسابقه با پیروزی­ ۷۷-۷۰­ ­سوریه به پایان برسد.

تا پیش از این مسابقه تیم ایران در صدر جدول گروه پنجم قرار داشت.

پنجره سوم و پایانی مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می‌شود.

دو تیم برتر گروه‌های شش‌گانه به صورت مستقیم به مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۱ صعود خواهند کرد و چهار تیم از بین بهترین تیم‌های سوم مرحله گروهی نیز در تورنمنت جداگانه‌ای به کاپ آسیا می‌رسند.

مرحله پایانی رقابت‌های جام آسیا در یکی از کشور‌های اندونزی یا سنگاپور برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر ماه 1399 - 21:56
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت