عناوین مهم :
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 19:04

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد هواشناسی ایران ۱۴۰۲/۰۹/۱۹؛ سامانه بارشی در راه ایران/ تشدید فعالیت سامانه در نوار غربی کشور صفر تا صد گواهینامه ۲زبانه رانندگی/ با گواهینامه ایرانی در چند کشور می‌شود رانندگی کرد؟ چگونه از ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای واتساپ در گالری جلوگیری کنیم؟ کاهش 190 همتی ذخایر خارجی بانک مرکزی ریشه کنی "سنبل آبی" از آب‌بندان آغوزبن بابل آمریکا فروش اضطراری مهمات به رژیم صهیونیستی را تایید کرد این ماده را هر روز بخورید تا سنگ کلیه نگیرید تقدیر از برترین های بیمه پاسارگاد در همایش بیمه و توسعه تشریح اقدامات زیرساختی بانکداری الکترونیک برای تسهیل خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران انتصاب سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اموال بیمه سینا آیین تودیع و معارفه مدیران بیمه دی مسیر خودروسازی تغییر می کند سناریوهای احتمالی پیامدهای اقتصادی جنگ غزه رشد ۲۰ درصدی صادرات آمریکا به ایران از ابتدای ۲۰۲۳ برزیل خواستار خویشتنداری ونزوئلا در مساله اختلافات ارضی با گویان شد حمله دوباره صهیونیست‌ها به دبیرکل سازمان ملل متحد سوریان: نفرات نخست قهرمانی ایران به ترکیه اعزام می‌شوند خبر مهم نماینده مجلس از تغییر مدل یارانه بنزین
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی

علت تاخیر در اعلام نتایج تحقیقات در رابطه با ترور فرماندهان پیروزی


دلیل-تاخیر-در-اعلام-نتایج-تحقیقات-در-رابطه-با-ترور-فرماندهان-پیروزی-تعارف-دولت-عراق-با-آمریکا-است
نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دلیل تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی را تعارف دولت الکاظمی با آمریکا دانست.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایسنا،عبدالامیر التعیبان، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق در دلیل تاخیر در اعلام نتایج تحقیقات در رابطه با ترور فرماندهان پیروزی(سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) تعارف دولت عراق با آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد که دولت الکاظمی از تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد چشم‌پوشی می کند.

این نماینده عراقی خاطرنشان کرد که پارلمان عراق در رابطه با تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی موضع‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق دیروز یکشنبه اعلام کرد که تحقیقات در رابطه با پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی همچنان پابرجاست.

 پیش از این نیز برخی نمایندگان عراقی با انتقاد از عملکرد دولت الکاظمی در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواستار ارسال نتایج تحقیقات در رابطه با این پرونده در سریع ترین زمان ممکن به پارلمان شدند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر ماه 1399 - 15:18
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت