عناوین مهم :
شنبه 08 اردیبهشت 1403 03:18

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
اشباح نوترینو در رصدخانه «آیس‌کیوب» قطب جنوب كشف شد رفع ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در سفرهای هوایی خبرهای بد از کمپ حجازي نقش پررنگ ستاره خبرساز پرسپولیس در سرخ‌پوش شدن زاهدی! ملی‌پوشی که به خاطر ۱۸ میلیون تومان قید استقلال را زد! هدیه ۳ میلیارد ریالی مشترکی خوش شانس بانک تجارت تکمیل انشعابات ۱۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس پيام خاص هافبك پرسپوليس براي سپاهان معاون رئیسی: ما خیلی خوبیم؛ آلمان و كره جلوي ما كم آوردند! همه طرف‌ها برای توافق با ایران در اسرع وقت گفتگوها را از سر بگیرند! هتک حرمت قرآن و تجاوز به جنین در دستور کمیته اجرایی اتحادیه مجالس آسیایی قرار گیرد سفر کاری زلنسکی به ترکیه تغيير قانون حج عمره توسط عربستان تسهیل روند تجارت روسیه با ایران، تاجیکستان و ترکمنستان وجود ۹۰ هزار متقاضی متاهل فاقد مسکن در استان مرکزی بهبود تراز نقدینگی و مدیریت منابع و مصارف در شعبات بانک ملی عدم خروج بانک بزرگ اتحادیه اروپا از روسیه راه اندازی بانک اصناف ایران سرمایه گذاری در بورس با ریسک دو برابر نرخ بازده
پر بازدید ها
مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بانک‌های چینی به درد سر افتادند مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیرانوند بازی فینال را از دست داد ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک توسعه تعاون صادر شد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید بررسی عملکرد فروردین ماه بانک تجارت گزینه مدیرعاملی بیمه سینا به نهاد ناظر معرفی شد واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» برگزار شد

فولکس واگن خودروی برقی ارزان و کوچک تولید می‌کند


فولکس-واگن-خودروی-برقی-ارزان-و-کوچک-تولید-می-کند
فولکس واگن درصدد تولید خودروی برقی کوچک و ارزان قیمت است که در شهرها به راحتی قابل استفاده باشد. قیمت این خودرو در حدود ۲۴ هزار دلار خواهد بود.

به گزارش الفباخبر به نقل از وب زوم، همزمان با افزایش اقبال به خودروهای برقی برخی از سازندگان این خودروها به فکر تولید اتومبیل‌های برقی ارزان‌تر افتاده‌اند تا عموم مردم بتوانند آنها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

فولکس واگن خودروی برقی جدید خود را در ابعادی مشابه با یک خودروی پولو تولید می‌کند. پولو از جمله تولیدات پرفروش فولکس واگن است که از سال ۱۹۷۵ به این سو در مدل‌های هاچ بک، سدان و استیشن واگن عرضه می‌شود.

تولید این خودروهای برقی در قالب طرحی موسوم به بی ای وی انجام می‌شود. فولکس واگن قصد دارد این خودرو را برای استفاده در بازارهای جهانی عرضه کند. قیمت خودروی یادشده از ۲۴ تا ۳۰ هزار دلار در نوسان خواهد بود.

خودروی یادشده رقیبی برای تولیدات ارزان قیمت تر تسلا محسوب می‌شود. این شرکت هم اعلام کرده با تغییراتی در باتری تولیدات برقی خود قصد دارد طی سه سال آینده خودروی برقی جدیدی تولید کند که حداکثر ۲۵ هزار دلار قیمت داشته باشد.

فولکس واگن قبلاً از سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد دلاری برای تولید خودروهای برقی و خودران ظرف ۵ سال آینده خبر داده بود. اما به تازگی این رقم را به ۸۶ میلیارد دلار افزایش داده است. مدیران این شرکت آلمانی همچنین به دنبال تولید ۳۰۰ مدل متنوع خودروی برقی تا سال ۲۰۳۰ هستند. تا آن زمان ۶۰ درصد از خودروهای فروخته شده در اروپا هیبریدی و برقی خواهند بود.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر ماه 1399 - 14:29
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت