عناوین مهم :
سه‌شنبه 28 فروردین 1403 18:11

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
تصویر روز ناسا: ستاره‌ها و غبار تاج جنوبی مرگ گردشگران تایتانیک؛ تمام 5 سرنشین زیردریایی تایتان در «انفجاری فاجعه‌بار» جان باختند مرگ پیش چشم 1200 مسافر مترو در برلین بلای عجیبی که سفر به فضا سر سیستم ایمنی انسان می‌آورد! علائم اختلال خواب سوار شدن تاكسي براي زنان بي حجاب دراين شهر ممنوع شد پيروزي زنان ايران مقابل ازبكستان هنیه: هرگونه تجاوز و ترور رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند رئیسی: دستگاه قضا به ضرورت شجاعت عمل مدیران نیز توجه داشته باشد نفوذ گرد و غبار به پایتخت/ بیماران قلبی در فضای باز تردد نکنند مریم رجوی فرار کرد پور ابراهیمی: پیگیر انتخابات اتاق بازرگانی ایران هستیم بازپرداخت اقساط وام خرید مسکن بانک ها برای اعطای تسهیلات خرد نباید بیشتر از یک ضامن از متقاضیان طلب کنند افزایش سهمیه تسهیلات بازنشستگان فعالیت ۸۰۰ شرکت بورس و فرابورس در استان های مختلف کشور پیش بینی بازار سهام برای روز شنبه ۳ خرداد صعود نوجوانان تیم ملی با عبور از کره جنوبی بذرپاش: برای حل مشکل مسکن باید تمام توان را بسیج کنیم
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت بررسی ساخت نیروگاه‌ سدهای خداآفرین و قیزقعله‌سی نقش شرکت نفت و گاز کارون در افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب اولین انتظار من از مدیران سلامت است بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین اتباع خارجی در ایران چگونه بیمه رایگان می شوند؟ توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه های سال جاری خواهد بود بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر کرد فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور

ورود کاروان نظامی آمریکا از عراق به خاک سوریه


ورود-کاروان-نظامی-آمریکا-از-عراق-به-خاک-سوریه
منابع سوری خبر دادند که یک کاروان آمریکایی حامل خودروهای زرهی و کامیون حامل تجهیزات نظامی از عراق وارد خاک سوریه شده است.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام‌نو، کاروانی مرکب از ۳۵ کامیون متعلق به ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش از منطقه کردستان عراق وارد خاک سوریه شد و به سمت شهر «القامشلی» رفت.

بیشتر بخوانید:

پایگاه خبری روسیا الیوم به نقل از منابع سوری اعلام کرد:« این کاروان، شامل برخی خودروهای زرهی چند دستگاه بولدوزر، تانکرهای حامل سوخت هواپیما، کامیون‌های حامل تجهیزات لجستیک و همچنین کامیون‌هایی سرپوشیده با محموله‌هایی نا مشخص بود».

بر اساس این گزارش، کاروان مذکور از گذرگاه «الولید» وارد خاک سوریه شد و به سمت پایگاه‌های آمریکا در جنوب الحسکه رفت.

نظامیان تروریست آمریکا، بارها از طریق کردستان عراق، به نیروهای وابسته به خود در سوریه، سلاح و تجهیزات نظامی ارسال کرده‌اند.

شرق و شمال شرق سوریه، دارای بیشترین و بزرگترین میادین نفتی و گازی سوریه است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اذعان کرد که واشنگتن برای نفت سوریه در این مناطق حضور دارد.

کارشناسان می‌گویند که آمریکا با همکاری شبه‌نظامیان کُرد، در حال غارت نفت سوریه است. اخیرا نیز گزارشی از همکاری آمریکا، کُردها، جبهه النصره و ترکیه برای چپاول نفت سوریه منتشر شد.

در این گزارش تأکید شد، شرکت موسوم به «وتد» که مختص فرآوردهای‌نفتی است و نزدیک به النصره است، پس از وارد کردن نفت خام از مناطق اشغالی کُردهای وابسته به آمریکا، قیمت فرآورده‌های نفتی را کاهش می‌دهد.

نفت خامی که کُردها از شرق سوریه سرقت کرده‌اند، از طریق مسیر «ام جلود» در ریف منبج واقع در استان حلب به دست جبهه النصره و مناطق تحت اشغال نظامیان ترکیه و تروریست‌های وابسته به این کشور در شمال سوریه می‌رسد.

معمولا تانکرهای حامل نفت سوریه، در غرب شهر قامشلی در استان حسکه، جمع می‌شوند و از آنجا به سمت منبج حرکت می‌کنند. در واقع منبج، یکی از مراکز فروش نفت در بازار سیاه است. از منبج نیز، این نفت به مناطق جرابلس و عفرین و سایر مناطق تحت اشغال ترکیه و از آنجا به مناطق اشغالی النصره در ادلب فروخته می‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 08 آذر ماه 1399 - 23:35
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت