عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 01:19

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان | بخوانید فوت تلخ پیمان آدیداس بلاگر خالق سوسماس ! پسورد منیجر! کلاهبرداری با هوش مصنوعی عجیب ترین خودکشی در ایران مغول‌ هم نتوانست فرهنگ و زبان ایران را عوض کند تقدیر معاون رئیس‌جمهور از عملکرد بانک سینا در کمک به محرومیت‌زدایی اهدای جایزه ویژه «مدیریت ارتباطات الکترونیک» به بانک آینده اقبال از سهام صنعت بیمه برای سرمایه گذاری در نیمه نخست خوب است رئیس کل بیمه مرکزی: بیمه نقطه امید اقتصاد کشور است از دو داشبورد مدیریتی بیمه آسیا رونمایی شد معارفه مدیر استان چهار محال و بختیاری بیمه میهن تقدیر از زحمات فعالان بیمه ای استان اصفهان بیمه سرآمد همه خدمات اقتصادی و اجتماعی است «ابراهیم اسماعیلی» مدیر استان چهار محال و بختیاری بیمه میهن شد روند سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲ کاخ سفید: سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است صحبت هاي بي اساس جديد اردوغان عليه ايران آمریکا، لیست معافیت‌های تحریمی ایران را منتشر کرد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت رسیدند معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد

سازمان بورس آماده همکاری با بسیج


سازمان-بورس-آماده-همکاری-با-بسیج
مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و بسیجیان سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه، عصر امروز با حضور رئیس سازمان، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره بسیجیان و جمعی از ایثارگران و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش الفباخبر به نقل از سنا، در این مراسم دکتر حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن گرامیداشت شهادت دانشمند فرهیخته هسته ای محسن فخری زاده، ایثارگری را روحیه و جوهره ای دانست که به توسعه و پیشرفت در همه عرصه ها از جمله بازار سرمایه منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی اصل ۴۴ که به بحث سرمایه گذاری و تقویت تولید ملی اشاره دارد، بر فرهنگ بسیجی و روحیه ایثارگری در عرصه های مختلف تاکید فراوان شده است.

رییس سازمان بورس با بیان اینکه روحیه ایثارگری و بسیجی حساب و کتاب نمی‌خواهد و باعث پیشرفت و سازندگی می‌شود، گفت: هرجا با روحیه بسیجی وارد شدیم کارها به خوبی جلو رفت.

وی همچنین با بیان اینکه امثال با آزادسازی سهام عدالت بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم در بازار سرمایه حضور پیدا کرده‌اند، گفت: ما از حضور بسیجیان در این بازار هم استقبال و هم تشکر می‌کنیم و آماده همکاری با بسیج در جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم از بازار سرمایه هستیم.

دکتر قالیباف اصل با اشاره به لزوم آموزش، فرهنگ سازی و حضور غیرمستقیم مردم در سرمایه گذاری ها اظهار داشت: استفاده از پتانسیل شرکت های سبدگردان کمک می کند که مردم در بازار سرمایه حضور آگاهانه تری توأم با تعقل و احتیاط بیشتر داشته باشند.

قالیباف اصل با بیان اینکه درحال‌حاضر طبقه متوسط جامعه به خاطر تحریم‌های ظالمانه کاهش یافته است، گفت: با حضور مردم در بازار سرمایه می‌توان به تقویت طبقه متوسط کشور کمک کرد. درحال‌حاضر در جنگ اقتصادی هستیم که نیاز به روحیه ایثارگری و بسیجی دارد.

قالیباف اصل تصریح کرد: سود در بازار سرمایه، پاداش صبر و شکیبایی برای افرادی است که بلند مدت فکر کرده و از رفتارهای هیجانی در این بازار پرهیز کرده اند.

در این مراسم همچنین دکتر اسفندیاری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره بسیجیان، بصیرت و اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را سه عنصر تشکیل دهنده روحیه بسیجی دانست و گفت: بسیج می تواند با مشارکت در عرصه اطلاع رسانی و آموزش جامعه هدف، در معرفی  پتانسیل های اقتصادی کشور به ویژه در بازار سرمایه ایفای نقش کند.

خاطرنشان می شود: ارائه تقدیرنامه به نمایندگی از جمع به علی درخشان از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، و عکس یادگاری ایثارگران و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، پایان بخش این مراسم بود.

همچنین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران به شرایط خوب بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: بازار سرمایه به آحاد مردم تعلق دارد و در این میان صندوق ذخیره بسیجیان در بازار سرمایه نقش فعال دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان بازگشایی نماد پالایش یکم گفت: سازمان بورس با تمام توان از حقوق سرمایه گذاران بازار سرمایه دفاع می کند. هفته گذشته هم در بحث   شیوه نامه تنظیم بازار فولاد نهاد ناظر بازار سرمایه مدافع حقوق فعالین بازار بود. این رویه در تمام موارد مربوط به بازار سرمایه جاری است. در رابطه با توقف و بازگشایی همه نماد ها نیز همواره به دنبال صیانت از حقوق سرمایه گذاران هستیم.

سخنگوی سازمان بورس افزود: در رابطه با بحث پالایش یکم هم چند روز پیش یک پیشنهاد به دولت ارایه شد ودر صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می شود. البته پالایش یکم در حال حاضر هم قابل بازگشایی است.‌

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 08 آذر ماه 1399 - 20:10
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت