عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 16:58

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
مزایای استفاده از طرح ستاره دنباله‌دار بیمه پارسیان ادای احترام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان پرتفوی سرمایه‌گذاری بیمه سرمد ۵ برابر افزایش یافت مدیرعامل بیمه سرمد با مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد یک بانک داخلی پرسپولیس را می‌خرد و همه بدهی‌هایش را می‌دهد رم با جام حذفی وداع کرد/ سردار آزمون دقایق پایانی بازی را به هم ریخت! ایران؛ شانزدهمین عضو کارگروه تفکیک گروه‌های خونی نادر اشتباهی که باعث نابودی باتری هنگام شارژ آیفون می‌شود ۵ کشف مهم باستان‌شناسی که ممکن است در سال ۲۰۲۴ رخ دهد شهرداری زیر ادعای قبلی‌اش زد / ما کی گفتیم ۹۹درصد ساکنان تهران افسرده‌اند؟ / اتفاقا در زمان مدیریت زاکانی خیلی هم خوش‌اند اداره مستقل ایجاد شد، مطالبات کاهش یافت/ ثبت رشد ۳ برابری وصول مطالبات فرماندار سابق نیوجرسی از رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا کناره‌گیری کرد سئول از تولید اولین جنگنده بومی خود در سال جاری خبر داد مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه خراسان رضوی بازدید کرد ساختمان‎ها را در صورت در اختیار داشتن تاییدیه آتش‎نشانی بیمه کنید اگه به فکر کاهش وزن هستی، این راهکار رو امتحان کن بیمارستان امام خمینی به مترو متصل می‌شود مهدی طارمی؛ پیش به سوی اینتر تیراندازی دو راننده خشمگین ایلامی جان یک دختربچه را گرفت
پر بازدید ها
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی بازار شکلات تلخ شد برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار نحوه دانلود همراه بانک سپه ملی و توسعه تعاون برای آیفون مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ بیشترین سود سپرده در این بانک پرداخت می شود حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت ۲۷ هزار میلیارد تومان دیگر از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تسویه شد پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | بخوانید زهرا شجاعی درگذشت نظر رهبری در صنعت بیمه چه جایگاهی دارد؟

بانک پارسیان و شرکت ملی پست یه تفاهم رسیدند


بانک-پارسیان-و-شرکت-ملی-پست-یه-تفاهم-رسیدند
مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه امضا کردند.

به گزارش الفباخبر ، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک پارسیان و شرکت ملی پست با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، گفت : بانک پارسیان با ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی متنوع و تکمیل محصولات توانسته است به یک بانک پیشرو در نظام بانکی کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با تاکید بر اینکه استراتژی بانک پارسیان حمایت از تولید و اشتغال است، اظهار امیدواری کرد که این گونه همکاری ها زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند.

وی افزود: اعتماد عمومی به کارکنان شرکت ملی پست می تواند ضامن اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم نامه باشد.

رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست هم در سخنانی از بانک پارسیان به عنوان یک بانک معتبر و خوشنام در کشور نام برد و اظهار داشت: مدیریت این بانک در نظام بانکی کشور زبان زد است و ما خوشحالیم که همکاری با این بانک را آغاز کرده ایم و امیدواریم که اجرای این تفاهم نامه، منشاء خیر و برکت باشد.

وی به اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همه گیری ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: این تفاهم نامه می تواند زمینه توسعه این گونه خدمات نیابتی شرکت ملی پست را با بانک ها و سازمان های مشابه فراهم کند.

وی افزود: خدماتی که با تفاهم نامه موجود ارایه می شود، باعث جلوگیری از تجمع مردم در شعب و کاهش عبور و مرور مردم در سطح شهر می شود.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، شرکت ملی پست از خدمات و ظرفیت های بانک پارسیان بهره مند می شود و بانک پارسیان نیز از توانایی شرکت ملی پست در ارسال و دریافت مرسولات مورد نظر استفاده می برد.

همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه دیگری همکاری بین مدیران عامل بانک پارسیان، شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سطح همکاری های سه جانبه توسعه می‌یابد.

براساس این تفاهم‌نامه که میان کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست و رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد شد، با حمایت‌های مالی بانک پارسیان، خدمات لجستیکی پست به مشتریان فروشگاه‌های رفاه گسترش می‌یابد.

در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، بر ضرورت گسترش هم افزایی بین دستگاه های مالی و خدماتی تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد گسترش همکاری‌ها بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مالی و خدماتی، ارزش افزوده اثربخشی برای مردم به همراه داشته باشد.

همچنین در این رویداد، مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بر توسعه کسب و کارهای اینترنتی، ارتقای زیر ساخت های فنی با بهره برداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانکداری نوین تاکید کرده و خاطرنشان کردند: با گشایش این فصل تازه از توسعه همکاری های مشترک، در شرایط کنونی همه گیری بیماری کرونا و شرایط دشوار معیشتی با رویکردهای نوین ارائه خدمت، درکنار مردم خواهند بود.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 08 آذر ماه 1399 - 13:48
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت