عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 09:18

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ترامپ در ماجرای ربودن اسناد متهم شد ماجرای هولناک بلعیده شدن یک مرد توسط کوسه صنعت بیمه؛ بازیگری کوچک با ابزاری بزرگ در بازار سرمایه(+فیلم) ارزآوری صنعت پتروشیمی در چه نقطه‌ای است؟ کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه دارد/ ۱۰۰۰ خودرو در مرحله ترخیص دو رفتار مهم در نرخ سود بازارهای مالی حمله به خودروسازان : کیفیت خودرو هر سال پایین‌تر می‌آید و قیمت آن گران‌تر می‌شود اولویت «بیمه ملت»، همکاری و تقویت شبکه فروش فعلی است، نه استارتاپ‌ها واکسن بیمه زندگی در کشاکش ترس و انگیزه رضایتمندی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از خدمات شایسته بیمه دانا مدارس به نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مجهز می‌شوند ساخت ۱۳۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسعه برون مرزی و تحول دیجیتال، دو راهبرد اصلی بیمه سامان بیمه ایران ۲۲۱ میلیارد ریال برای خسارت آتش سوزی پرداخت کرد نماد دسبحا بازگشایی می شود بازگشایی در این چند نماد معاملاتی | بخوانید کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه اجرایی می شود رونمایی از رمزساز بانک ایران زمین در راستای خدمات امن بانکداری مجازی فعالیت در خارج از مرزهای کشور استراتژی مهم بیمه سامان
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب معایب و مزایای آنتی ویروس Eset علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

اسرائیل،همچنان در ایران فعال است


اسرائیل-همچنان-در-ایران-فعال-است
حسین علایی اسرائیل،همچنان در ایران فعال است .ترور دکتر محسن فخری زاده توسط اسرائیل بیانگر آنست که همچنان تشکیلات جاسوسی و عملیاتی اسرائیل در ایران فعال است.

به گزارش الفباخبر به نقل از خبر آنلاین،این هفتمین ترور دانشمندان هسته ای ایران است که همگی آنها به شهادت رسیده اند. الان بیش از ده سال است که اسرائیل به طور مرتب در داخل ایران عملیات مختلف از جمله ترور انسان‌های دانشمند را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:

روش ترور رئیس سازمان پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع مشخص می سازد که ساختار عملیاتی اسرائیل در ایران بسیار مجهز و پیشرفته و متکی بر اطلاعات دقیق است.

اسرائیل تا کنون برای مقابله با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران تمام ظرفیت های اطلاعاتی، امنیتی، سایبری، عملیاتی و دیپلماتیک خود را بکار گرفته است و باید احتمال داد که این برنامه ادامه خواهد یافت.

صرف نظر از اهداف اسرائیل از انجام اینگونه ترورها، باید دید چه ضعفی در ساختار و ساز و کارهای دستگاه های امنیتی ایران وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و پیش بینی محافظ برای آنها باز هم عملیات اسرائیل موفق می شود!! از سوی دیگر این ترور نشان می دهد که واکنش های عملیاتی و دیپلماتیک ایران در برابر این ترورها بازدارنده نبوده است.

امید است شهادت دکتر فخری زاده موجب انهدام تشکیلات اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در داخل ایران شود و جمهوری اسلامی بتواند بر صهیونیست ها در این زمینه مسلط شود. 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 08 آذر ماه 1399 - 10:47
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت