عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 14:30

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
با دادن وام های 30 میلیون تومانی نمی‌توان جمعیت را جوان کرد بانک دی برای فروش املاک مازاد عزم خود را جزم کرد معاون بین الملل بانک مرکزی از تاسیس دفتر نمایندگی دومین بانک بزرگ روسیه در ایران خبر داد کنایه صریح رئیس جمهور به بانک ها | بخوانید بازگشت لوکادیا به پرسپولیس از زبان همسرش رقیب اردوغان در انتخابات: همه پناهجویان را از ترکیه اخراج می‌کنم این دو بانک ایرانی در روسیه شعبه می زنند | بخوانید پرداخت وام 100 میلیونی به خریداران خودرو از سامانه یکپارچه خودرو شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک ملی اعلام شد اظهارات عجیب یحیی در خصوص استقلال پس از جشن قهرمانی ۳ مربی لیگ برتری همزمان استعفا دادند پرسپولیس با پیروزی طوفانی به هشتمین جام لیگ برتر رسیدند جزئيات گفتگوي وزير امور خارجه با دبير كل سازمان ملل انفجار مهیب تل آویو را لرزاند رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر | ببینید ناکامی تیم رونالدو ادامه دار شد خداحافظی امید ابراهیمی با پیراهن استقلال از فوتبال رئیس جمهور از سواحل مکران بازدید هوایی کرد سد کهیر آبگیری شد
پر بازدید ها
افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳ شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مهمترین ماموریت های بانک شهر تشریح شد مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان فیلتر خریدهای قابل توجه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران تصویب اساسنامه بیمه آرمان تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد

مدافع سلامت شیراز به شهادت رسید


مدافع-سلامت-شیراز-به-شهادت-رسید
نیروی شاغل در یکی از بیمارستان های شیراز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام‌نو، هرزاد لطفی رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، در این پیام، ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه به خانواده آن شهید والامقام، همکاران ایشان و خانواده سلامت استان، مقام شهدای ارزشمند مدافع سلامت را ارج نهاد.

بیشتر بخوانید:

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

خانواده بزرگ سلامت فارس، طی ۹ ماه گذشته، در کنار حجم گسترده خدمات شبانه روزی به مردم شریف استان فارس، سوگوار فرزندانی شده که هر کدام نقشی ارزنده در تعالی رسالت‌های این خانواده ایفا می کردند و امروز در کنار ما نیستند و روزهای خزان امسال بر ما، با سوگ عزیزانمان رقم خورده است.

فرزندانی غیور که با شهادت شرافتمندانه خود، برای ما میراثی گرانبها از غنای فرهنگ قهرمانی سلامت به یادگار نهادند که تا همیشه وامدارشان هستیم. فرزندانی که خانواده سلامت استان به آنان می بالد و قهرمانانه پرچم پرافتخار خدمت را به اهتزاز درآوردند.

شهید شهریار علیزاده، نیروی شریف شاغل در بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های شهید رجایی نیز فرزند عزیزی دیگر از این خانواده بود که شهادتش، موجی از اندوه را برای یکایک ما در پی داشت و اکنون همرزمان غیورش در سنگر سلامت، سوگوار ضایعه تلخ از دست دادنش هستند.

شهادت این شهید ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران بزرگوارش و تمام مجموعه سلامت استان، صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم و امیدوارم بتوانیم در مسیر والای خدمت که رسالت متعالی شهادت این عزیزان بود، رهروی صدیق باشیم.

برای آن شهید ارزنده از پرورگار باری تعالی، علو درجات مسالت داشته و امید است ایشان را با مولایش حضرت علی(ع) محشور گرداند و به خانواده بزرگوارشان صبر جزیل عنایت کند.

ضمن ادای احترام به تمامی شهدای ارزشمند سلامت استان، امید است در گذر از این روزهای تلخ، با یاری خداوند متعال، همت ارزشمند مدافعان غیور سلامت و همراهی مردم شریف فارس، روزهای بهتری در انتظار مردم این مرز و بوم باشد.

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 04 آذر ماه 1399 - 19:43
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت