عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 16:04

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بازنشستگان به اندازه شاغلان حقوق خواهند گرفت؟ دیدار وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری عراق با مدیرعامل بانک رفاه کارگران بانک ملت در صدر درآمد از محل کارمزد قرار گرفت آپنه انسدادي خواب چيست؟ تذکر بانک مرکزی به برخی بانک‌های عامل به دلیل عدم همکاری در ارائه تسهیلات مسکن جانبازان محققان ايرلندي : پیاده روی کوتاه در روز احتمال ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد واشنگتن معافیت تحریمی بی‌سابقه ایران را تائید کرد زالي خواستار مستقل بودن پوشش بیمه ای قانون جوانی جمعیت شد حکم سیف و عراقچی نقض شد | مداخله در بازار ارز قاچاق نبوده است شوخی با جهانبخش: همیشه دیر می‌رسد! ایران- الامارات، امروز در گرین پارک تاکید مجلس به بانک مرکزی در صدور حواله‌های ارزی برای نیازهای حوزه دارو مهاجم سابق الهلال: به خاطر مسی الهلال را ترک کردم تیراندازی در‌ نیوزیلند در فاصله چند ساعت تا جام جهانی شادمهر:سازمان هواشناسی کجای مسئله قرار دارد؟ رقابت سنگین شاهین و کوئیک در سقوط قیمت قیمت دلار در مرز حساس/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه 29 تیر در بازار آزاد وارادت خودرو انجام می‌شود اما فقط به این شرط! مجلس تصویب کرد، اعلام زمان واریز افزایش حقوق 50 درصدی بازنشستگان با حقوق تیرماه
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی معایب و مزایای آنتی ویروس Eset تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تعدیل بیش از ۱۰ درصدی کارمندان تسلا ۱۴۰۲؛ سال ثبات و رشد بیمه معلم زیان روزانه ۱۰۰میلیاردی به صنعت مرغداری کشور نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد | بخوانید ۵ سناریوی احتمالی اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران

کسی که ایالت‌ها را قرمز یا آبی نمی‌بیند


کسی-که-ایالت-ها-را-قرمز-یا-آبی-نمی-بیند
پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در توییتی نوشت: قول می دهم رئیس جمهوری باشم که به دنبال اتحاد است.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام‌نو، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در پیامی در توییتر نوشت که به دنبال متحد کردن آمریکاست.

بیشتر بخوانید:

وی در این پیام توییتری نوشت: «من متعهد می‌شوم رئیس جمهوری باشم که به دنبال نه تفرقه بلکه اتحاد باشد. کسی که ایالت‌ها را قرمز (جمهوری‌خواه) یا آبی (دموکرات) نمی‌بیند بلکه یک آمریکا می‌بیند و کسی که با تمام قلب خود کار می‌کند تا اطمینان همه مردم را بدست آورد.»

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است و ترامپ تنها ۲۳۲ رأی به دست آورده است.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده و گفته تا کشاندن پرونده شکایات انتخاباتی به دیوان عالی آمریکا پیش خواهد رفت.

این در حالی است که  بعد از اینکه شکایات ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دو ایالت پنسلوانیا و میشیگان برای طرح ادعای تقلب در انتخابات رد شد، تعدادی از مقامات جمهوریخواه در بیانیه‌ها و اظهاراتی از وی خواسته‌اند که شکست در انتخابات را بپذیرد و روند انتقال قدرت به «جو بایدن»، رقیب دموکرات خود را آغاز کند.

روز گذشته نیز «پتریک تومی»، سناتور جمهوریخواه ایالت پنسلوانیا بعد از اینکه شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ در این ایالت رد شد بیانیه‌ای مفصل را منتشر کرد و نوشت: «رئیس‌جمهور ترامپ باید نتیجه انتخابات را بپذیرد و روند انتقال [قدرت] ریاست‌جمهوری را تسهیل کند.»

همچنین روز شنبه «لیز چِنِی»، رئیس مجمع جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان و عضو جمهوری‌خواه این مجلس در بیانیه‌ای از ترامپ خواست به حرمت فرآیند انتخاباتی آمریکا احترام بگذارد.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 03 آذر ماه 1399 - 21:56
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت