عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 11:15

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پتروشیمی ایلام در مورد خودکشی 6 کارگر چه توضیحاتی ارائه داد؟ اموال مرتبطین چای دبش توقیف شد؟ خبر خوش از همسان سازی حقوق بازنشستگان | رقم فیش حقوقی بازنشستگان افزایش یافت انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر نسل کشی در غزه محدودیت عرضه لاستیک برداشته می‌شود واکنش‌ها به شهادت «سیدرضی»: انتقام می‌گیریم نفس‌های آخر انتظار 8 ساله رئال برای جذب امباپه حادثه جدید در دریای سرخ قانون «مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی» از بهمن‌ ماه امسال اجرایی می شود شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۱۸۰ میلیونی با سود صفر افزایش تسهیلات طرح «تابش» بانک مسکن تا سقف ۲ میلیارد ریال موشک «فالکون ۹» دو ماهواره ارتش آلمان را به مدار زمین برد هاشمی: منابع لازم برای ساخت مجموعه ورزشی تهران فراهم شده است جزئیات واردات ۵ میلیارد دلاری دارو به کشور آزادسازی نرخ لاستیک ابلاغ نشد جزئیات موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران با اوراسیا رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا کرد کاهش تراز عملیاتی بانک خاورمیانه برای سومین ماه متوالی اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک معایب و مزایای آنتی ویروس Eset ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

پیشرفته‌ترین خودرو شارژی آلمان


پیشرفته-ترین-خودرو-شارژی-آلمان
شرکت ب ام و مدل آی ایکس را که فعلا پیشرفته‌ترین خودرو آلمانی و پرچمدار شرکت ب ام و است معرفی کرد. خودرویی با فرمان شش ضلعی و با خطوط طراحی تیز و چراغ‌های کشیده که بوی آینده را می‌دهد.

به گزارش الفباخبر به نقل از انرژی امروز، خودروی آی ایکس یک کراس‌اوور بزرگ خانوادگی است که قابلیت خودران دارد و کاملا الکتریکی است. این محصول شرکت ب ام و دارای قدرت ۵۰۰ اسب بخاری است و با یکبار شارژ می‌تواند مسافت ۶۰۰ کیلومتر را طی کند.

بیشتر بخوانید:

البته برخی رسانه‌های خودرویی جهان به طراحی این خودرو انتقاد کرده‌اند چرا که به نطر برخی روزنامه نگاران خودرویی، ب ام و از طراحی جذاب خود فاصله گرفته است. زبان طراحی ب ام و آی ایکس بی شباهت به زبان طراحی خودرو سری چهار جدید نیست.

جلو پنچره بزرگ و چراغ‌های کشیده از خصوصیت‌های این طراحی است خطوط طراحی بدنه هم تیز شده است که طراحان ب ام و آن را نشان از آینده خودروهای برقی می‌دانند.

اندازه خودرو جدید ب ام و مانند خودروهای ایکس پنج و ایکس شش است. شکل فرمان این خودرو هم کاملا متفاوت با طراحی‌های مرسوم و شش ضلعی شده است. در داخل خودرو فضایی کاملا جدید نسبت به خودروهای دیگر بازار خلق شده است، فضایی ساده با خطوط تیز و صفحه نمایشگرهای بزرگ.

در این خودرو از دو موتور الکتریکی یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب استفاده شده است که در مجموع می تواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. با این مجموعه پیشرانه این اتومبیل شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پنج ثانیه‌ای دارد.

با استفاده از سیستم شارژ سریع می‌توان ۷۰ درصد ظرفیت باتری این خودرو را در مدت ۴۰ دقیقه شارژ کرد. اگر این خودرو ۱۰ دقیقه در شارژ سریع باشد می‌تواند مسافت ۱۲۰ کیلومتری را با آن طی کرد.

قدرت رایانه این خودرو حدود ۲۰ برابر خودروهای دیگر است و این اتومبیل توانایی خودران سطح سه را داراست و از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند.

سیستم تعلیق جلو در این خودرو از نوع دو جناغی و سیستم فنر بندی عقب از نوع اتصال چندگانه است.

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 آبان ماه 1399 - 14:27
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت