عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 21:34

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
کشور عمان میزبان مذاکرات برجام می شود؟ قیمت انواع مصالح ساختمانی امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت و نحوه محاسبه حجم بسته‌های اینترنتی شفاف نیست رییس قوه قضائیه به بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی هشدار داد مدیرعامل بانک صادرات ایران: سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند کلاهبرداری عجیب میلیاردی با تعویض کارت های عابر بانک تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد حضور موثر بانک سپه در نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی نشان برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری از آن موسسه ملل شد رئیس کل بانک مرکزی: کمیته تخلفات ارزی تشکیل شد گفتگوی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان | بخوانید افزایش ۵۷ درصدی سود خالص هلدینگ سبا و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۱ پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مدارس بیمه پارسیان، جلوه حقیقی عمل به مسئولیت اجتماعی دلایل رشد ۷۷ درصدی سود عملیاتی بیمه اتکایی امین مشخص شد این بیماری‌ها بر بوی بدن تأثیر می‌گذارند! ساعت شروع کار ادارات دوباره تغییر کرد! مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب رونق کسب و کارها می شود پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت روز روابط عمومی
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد زیان روزانه ۱۰۰میلیاردی به صنعت مرغداری کشور ۱۴۰۲؛ سال ثبات و رشد بیمه معلم تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی ۵ سناریوی احتمالی اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون تعلیق در تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان مدیرعامل بیمه پارسیان درگذشت آیت کریمی را تسلیت گفت بررسی قیمت خودرو محبوب سایپا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) / شاهین در بازار چند؟ نامه همراه اول به سازمان بورس: مذاکرات با دیجی‌کالا در جریان است افزایش ۶ هزار واحدی شاخص بورس تهران در پایان هفته هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT

دلار همچنان در روند کاهشی قیمت


دلار-همچنان-در-روند-کاهشی-قیمت
نرخ خرید دلار در بازار آزاد به کانال ۲۴ هزار تومان ورود کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از اقتصاد نیوز، امروز هر دلار امریکا در صرافی‌های بانکی به نرخ ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و در بازار آزاد نیز به محدوده این قیمت گزارش شد.

بیشتر بخوانید:

 بر این اساس بازارساز با افزایش فاصله خرید و فروش ارز در بازار رسمی سیگنالی ویژه را به سرمایه‌گذاران و خریداران داد که روند کاهشی نرخ ارز در بازار تداوم خواهد داشت .

 در سه هفته اخیر قیمت ارز نوسانی جدی را در بازار تجربه کرده است. سقف این نوسان ۲۸ هزار تومان و کف آن در بازار دلار محدوده میانی ۲۲ هزار تومان بود اما این دومین باری است که روند کاهشی قیمت ارز آغاز شده است و در دومین دور دلار کاهشی بیش از سه هزار تومان را طی چند روز شاهد است.

 امروز زمزمه رسیدن نرخ دلار به ۲۰ هزار تومان در بازار به گوش می‌رسید و برخی صرافان معتقد بودند قیمت‌ها تا مرز ۲۰ هزار تومان امکان کاهش را خواهند داشت .

 پیش از این حمید حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق نیز در گفتگو با خبرانلاین تاکید کرد قیمت ارز امکان کاهش تا مرز ۲۰ هزار تومان را دارد اما برای کاهش بیشتر قیمت‌ها و ورود به کانال کمتر از بیست هزار تومان، نیاز به محرکی سیاسی خواهد بود.

بر اساس این گزارش تداوم کاهش نرخ ارز برای سه روز متوالی سبب شد امروز حجم عرضه ارز به بازار کمی بیشتر باشد. تحلیلگران معتقدند ورود ارزهای خانگی به بازار و افزایش عرضه حتی از سوی نوسان‎گیران زمینه را برای کاهش بیشتر قیمت فراهم خواهد کرد.

 قیمت دلار تحت‌تاثیر مانور شدید دلالان در مهرماه و فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های آمریکا تا مرز ۳۲ هزار تومان پیشروی کرد.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 آبان ماه 1399 - 11:03
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت