عناوین مهم :
چهارشنبه 29 فروردین 1403 02:45

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ارزش املاک بانک آینده برابر 245 املاک لوکس برابری می کند اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره وضعیت بورس رئیس بانک مرکزی: تقویت ریال در اولویت است بیمه مسئولیت در قبال محصول مغفول مانده است پیش بینی جدید از قیمت خودرو/ آیا خودرو ارزان می شود؟ شرایط ثبت نام در طرح خودرو فرسوده سامانه یکپارچه قیمت های ایران خودرو دوباره ریزشی شد + جدول جدیدترین ها هفته قرمز بازار سرمایه کلاف سردرگم ماجرای عرضه خودرو در بورس کالا دلیل ترس سهامداران و ریزش اخیر بورس چه بود؟ نحوه ارتقاء كیفیت مقررات گذاری در صنعت بیمه بیمه مركزی و اندیشكده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق نامه همكاری امضا كردند اصلاح قانون کار کلید خورد کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سینا قرار گرفت رشد سهم بیمه آسیا از بازار بیمه کنکور از سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون مجلس اجرا می‌شود اتفاق تلخ برای این هوادار فوتبال در ورزشگاه رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکردها برای ایجاد تعادل و آرامش می گذرد حضور فعال بیمه سرمد در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت شرایط ثبت‌ نام بیمه رایگان بانوان اعلام شد بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین همراه اول، دیجی کالا را خرید توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه های سال جاری خواهد بود ‎سر خط خبر ها از حمله موشکی ایران به اسرائیل بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر کرد فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور سود ۷۰ تومانی برای هر سهم پرداخت الکترونیک پاسارگاد تصویب شد

کاهش قیمت دلار و ارز و آرام شدن التهابات بازار


کاهش-قیمت-دلار-و-ارز-و-آرام-شدن-التهابات-بازار
یک فعال بازار ارز گفت: مسیر کاهشی که دلار در سه روز گذشته در پیش گرفته است ماندگاری بیشتری دارد و هیجانات بازار تخلیه شده است.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام نو، یک فعال بازار ارز که نخواست نامش ذکر شود با اشاره به ادامه کاهش قیمت دلار در بازار امروز اظهار کرد: روند کاهشی بازار ارز از سه روز گذشته آغاز شده و قیمت‌ها با شیب ملایمی در حال کاهش است به طوریکه دلار ۲۵هزار تومانی در تابلوی صرافی‌ها نمایان شد.

بیشتر بخوانید:

این فعال بازار ارز گفت: بازار پذیرای بازگشت آرامش شده و معامله‌گران با تصور کاهش بیشتر نرخ، فعلا برای خرید دست نگه‌ داشته‌اند؛ البته عده‌ای همچنان در برابر ریزش نرخ مقاومت می‌کنند و با اعلام قیمت‌های بالاتر از نرخ روز سعی دارند با زیان کمتر از بازار خارج شوند.

وی به افزایش قیمت دلار طی روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل تغییر جهت بازار در روزهای اخیر و صعود نرخ این بود که عده‌ای از سفته‌بازان و معامله‌گران غیر رسمی با انتشار خبرهای جعلی در فضای مجازی مبنی بر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و احتمال افزایش مجدد نرخ ارز، قیمت دلار را تا کانال ۲۷هزار تومان بالا بردند.

او درباره روند فعلی بازار ارز خاطرنشان کرد: مسیر کاهشی که بازار ارز طی سه روز گذشته در پیش گرفته نسبت به قبل از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود چراکه اولا قیمت‌ها با شیب ملایم‌تری در حال کاهش است و از طرف دیگر هیجانات بازار تخلیه شده؛ همچنین درباره آینده اقتصادی کشور خبرهای خوشی به گوش می‌رسد که این عامل نیز در روند نزولی بازار نقش موثری داشته است.

این فعال بازار ارز در پایان تصریح کرد: این روزها نرخ ارز برای معامله‌گران غیررسمی هم جذابیتی ندارد و بازار از خریدار خالی شده اما از آنجا که پیش‌بینی می‌شود روند کاهش ارز ادامه‌دار باشد و حتی زمزمه بازگشت دلار به نرخ ۲۰ تا ۲۱هزار تومان به گوش می‌رسد، بیشتر مردم در صدد فروش ارزهای خود و خروج از بازار قبل از زیان بیشتر هستند.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 آبان ماه 1399 - 09:56
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت