عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 05:43

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نحوه ارتقاء كیفیت مقررات گذاری در صنعت بیمه بیمه مركزی و اندیشكده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق نامه همكاری امضا كردند اصلاح قانون کار کلید خورد کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سینا قرار گرفت رشد سهم بیمه آسیا از بازار بیمه کنکور از سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون مجلس اجرا می‌شود اتفاق تلخ برای این هوادار فوتبال در ورزشگاه رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکردها برای ایجاد تعادل و آرامش می گذرد حضور فعال بیمه سرمد در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند بیمه تجارت‌نو میزبان کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه‌گران حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه در کوتاه‌ترین زمان نماینده بیمه رازی شوید/ بیمه رازی به دنبال ارائه طرح‌های جدید از سوی نمایندگان قدردانی شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران از خدمت‌رسانی بیمه دانا شرکت بیمه حکمت صبا موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد بیمه سامان تنها برگزیده بیمه ای رویداد مهم فینوتکس برگزیدگان جشنواره فروش زمستانه ۱۴۰۱ اعتماد سازمان های بزرگ به بیمه سینا جزئیات سفر وزیر اقتصاد به عربستان
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت

نیازی به پیام آوردن یا بردن نیست؛ عربستان پاسخ معمول را هم نداده


نیازی-به-پیام-آوردن-یا-بردن-نیست-عربستان-پاسخ-معمول-را-هم-نداده
رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا پاکستان حامل پیامی از طرف عربستان برای ایران بود یا نه، گفت: جمهوری اسلامی بارها موضع خود را اعلان کرده و نیازی به پیام آوردن یا بردن نیست. عربستان پاسخ معمول را نداد و به طور ویژه موضوعی با این محور در نشست پاکستان مطرح نشد.

به گزارش الفباخبر به نقل از انتخاب؛ رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا پاکستان حامل پیامی از طرف عربستان برای ایران بود یا نه، گفت: جمهوری اسلامی بارها موضع خود را اعلان کرده و نیازی به پیام آوردن یا بردن نیست. عربستان پاسخ معمول را نداد و به طور ویژه موضوعی با این محور در نشست پاکستان مطرح نشد.

بیشتر بخوانید:

سعید خطیب زاده با بیان اینکه درمورد حوزه امنیتی با دقت و هوشیاری تمام موارد را رصد می کنیم، گفت: درباره ایالات متحده در منطقه آنچه روشن است حضور این کشور جز جنگ و خونریزی چیزی برای منطقه نداشته است و این کشور درحالی از افغانستان خارج می شود که نه دستاوردی داشته و نه توانسته حتی به برخی اهداف اعلام شده خود برسد.

خطیب زاده تصریح کرد: سرنوشت محتوم خون و خونریزی این اخراج است که صورت خواهد گرفت. طبیعی است گروه‌هایی منافع خود را در جنگ طلبی می بینند، مزدور می فرستند پول می‌گیرند و سلاح می گیرند و منافع آنان در این است. اخراج آمریکا از منطقه به وقوع خواهد پیوست.

خطیب زاده در پاسخ به این سوال که آیا ایران هم نباید نیروهای حافظ صلح در منطقه داشته باشد، گفت:‌ جمهوری اسلامی نقش استراتژیک و راهبردی خود را در همه معادلات منطقه داشته و خواهد داشت.

وی با بیان اینکه‌آتش بس نباید پاسخ نهایی این بحران باشد، خاطرنشان کرد: تنها راه حل دائمی این بحران توجه به حق انصاف، حق حاکمیت کشورها است و اگر مواردی از این جنس باشد از آن استقبال می کنیم. بنابراین چیزی خارج از روال طبیعی نمی‌تواند شکل بگیرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: همانطور که هیچ کنش‌گر مخربی در منطقه ما نمی‌تواند جای پایش باز شود و آن کسی که باید این پیام را بگیرد می‌گیرد، ما در این مسیر هستیم.

خطیب زاده در پاسخ به سوال دیگری درباره موضع گیری اخیر پادشاه عربستان درباره برنامه هسته ای ایران گفت: این جملات توسط حکام سعودی غیرطبیعی نیست اما پیام ایران کاملا روشن بوده است. رژیم آل سعود باید بداند نمی توان با کشتن مردم یمن به صلح رسید و با ترویج وهابیت به منطقه حکومت کرد و تا مادامی که این جریان و از این مسیر غلط برنگردند چشم اندازی برای بهبود وضعیت منزوی عربستان حتی در همین منطقه خلیج فارس وجود ندارد.

رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه یادآورشد: دردناک است که جهان عرب در شرایطی قرار گرفته که کسانی که قرار بود کمک کار ملتهای عربی باشند، خائنان آن شدند.

وی با بیان اینکه: دست دوستی جمهوری اسلامی بر اساس باوری که داریم، همچنان برای همه کشورهای اسلامی دراز است، گفت: ما همه نقشه و توطئه‌های آل سعود را می‌دانیم. ما انتخاب نکردیم همسایه آل سعود باشیم اما هستیم و در این شرایط همه دست به دست هم دهیم و حکام آل سعود باید از این اتهام زنی فاصله بگیرند.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان ماه 1399 - 13:41
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت