عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 11:28

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد خبر خوش صندوق بیمه برای کشاورزان کرونای JN.۱ وارد ایران شده است؟ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی در نظام اسلامی، مسئولیت امانتی است که باید پاسخگوی الزامات آن باشیم جنجال طلافروشان برای فرار از مالیات و شفاف سازی درآمدها 100 هزار متقاضي دريافت تسهيلات روستايي 350 ميليون توماني به بانک‌ها معرفي شدند کمپین گسترده آمریکا برای استرداد جولیان آسانژ پیش‌فروش بلیت قطارهای بهمن ماه از سه‌شنبه آغاز می شود مصرف گاز به ۵۳۱ میلیون مترمکعب رسید زمینه توسعه همکاری‌های متقابل بانک دی و شرکت ملی انفورماتیک فراهم شد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ | بخوانید تغییر کارمزد معاملات سهام در بورس های کالایی بعد از ۹ سال ۱۹ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد مخالفت با برگزاری نمایشگاه خودرو در خیابان سئول سوختن ۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران حمله سگ‌های ولگرد به پرندگان مهاجر؛ چالش روز حیات‌ وحش مازندران طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با پوشش سرقت پرداخت ۵۰ درصد بیمه تکمیلی بازنشستگان
پر بازدید ها
مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار بانک‌های چینی به درد سر افتادند مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیرانوند بازی فینال را از دست داد تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید

رویارویی استقلال و فولاد در هفته دوم لیگ برتر


رویارویی-استقلال-و-فولاد-در-هفته-دوم-لیگ-برتر
پیشکسوت آبی پوشان گفت: فولاد حتما با مس تفاوت‌های چشمگیری دارد و استقلالی‌ها به سادگی که بر مس غلبه کردند نمی‌توانند فولاد را هم شکست دهند.

به گزارش الفباخبر به نقل از خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران بعد از پیروزی با ارزشی که در هفته اول مسابقات لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به دست آوردند، در هفته دوم میهمان فولاد هستند که این دیداری به مراتب دشوارتر از دیدار هفته نخست این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

محمدرضا مهران پور  در خصوص این بازی اظهار داشت: اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال باید پیروزی هفته اول را فراموش کرده و در باد آن برد نخوابند. آن بازی به تاریخ پیوست و حالا استقلال با تیم دیگری بازی دارد که به مراتب سخت گیر تر و حرفه‌ای‌تر از حریف هفته اول آنهاست.

وی افزود: فولاد بر خلاف مس رفسنجان که تیمی تازه وارد در لیگ است، از تیم‌های حرفه‌ای و با سابقه است و به جز آن فولادی‌ها تقریباً یکی از قدرت‌های سنتی لیگ برتر هم به حساب می‌آیند. این را اضافه کنید به برگزاری این بازی در شهر اهواز و در خانه تیم فولاد که باعث سخت شدن بیشتر شرایط می‌شود.

هافبک سابق آبی پوشان بیان داشت: شاگردان فکری که لیگ را با پیروزی شروع کردند، در صورت پیروزی در این بازی می‌توان گفت آغاز آنها در لیگ بیستم قدرتمندانه است.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: با اینکه فولاد در هفته اول مقابل ذوب آهن در اصفهان متوقف شد، اما آنها در همان بازی هم نشان دادند تیمی قابل احترام هستند که می‌توانند برای همه مدعیان دردسر ساخته و حتی می‌توانند در این فصل خودشان در بین مدعیان باشند.

مهران پور تصریح کرد: آن چیزی که در هفته اول مشخص شد این است که مثل فصل گذشته نقطه قوت آبی‌ها در خط حمله این تیم است. اتفاق خوب در استقلال حفظ همه مهاجمان توانمند فصل گذشته بود. حضور همزمان دیاباته، قائدی و مطهری خط دفاعی هر تیمی را آزار می‌دهد.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان ماه 1399 - 09:06
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت