عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 09:55

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ارزش املاک بانک آینده برابر 245 املاک لوکس برابری می کند اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره وضعیت بورس رئیس بانک مرکزی: تقویت ریال در اولویت است بیمه مسئولیت در قبال محصول مغفول مانده است پیش بینی جدید از قیمت خودرو/ آیا خودرو ارزان می شود؟ شرایط ثبت نام در طرح خودرو فرسوده سامانه یکپارچه قیمت های ایران خودرو دوباره ریزشی شد + جدول جدیدترین ها هفته قرمز بازار سرمایه کلاف سردرگم ماجرای عرضه خودرو در بورس کالا دلیل ترس سهامداران و ریزش اخیر بورس چه بود؟ نحوه ارتقاء كیفیت مقررات گذاری در صنعت بیمه بیمه مركزی و اندیشكده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق نامه همكاری امضا كردند اصلاح قانون کار کلید خورد کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سینا قرار گرفت رشد سهم بیمه آسیا از بازار بیمه کنکور از سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون مجلس اجرا می‌شود اتفاق تلخ برای این هوادار فوتبال در ورزشگاه رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکردها برای ایجاد تعادل و آرامش می گذرد حضور فعال بیمه سرمد در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک معایب و مزایای آنتی ویروس Eset ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی

حکم فیفا به استقلال رسید


حکم-فیفا-به-استقلال-رسید
یک پیشنهاد جذاب برای تمام مربیان خارج از کشور ، تور سه الی چهار ماهه با هتل و خدمات رایگان!

به گزارش الفباخبر ، درست دو ماه پیش بود که احمد سعادتمند برای حل پرونده استراماچونی به ایتالیا رفت و گویا توافقی هم حاصل شد.
ماجرا از این قرار بود که سعادتمند با وکیل استراماچونی به توافق رسید که طی آن ۷۰۰ هزار دلار پیش پرداخت و ۸۰۰ هزار دلار بابت یک فصل حضور این مربی بر روی نیمکت استقلال به وی پرداخت کنند.
اکنون بیایید یک مقایسه ساده بر این توافق داشته باشیم : با قبول این توافق مبلغ غرامتی که فیفا برای استقلال بوده است از یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به ۷۰۰ هزار یورو کاهش پیدا می کرد و در ادامه یک مربی با کلاس جهانی نیمکت تیم استقلال را بیمه می نمود.
اما با تصمیم نابخردانه وزارت ورزش یعنی قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی هم قیمت بازیکنان داخلی به طرز فاحشی بالا رفت و هم غرامت سنگینی در انتظار استقلال است

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش برای استقلال به میدان بیاید

حکم فیفا به استقلال نشان داد که ما راه آسان را با راه سخت عوض کرده ایم.
رقم خسارت اعلامی فیفا نزدیک به رقمی بود که با انتخاب راه آسان می توانستیم ، هم خسارت استرا را پرداخت کنیم و هم یکسال دستمزد مربیگری او را پوشش دهیم.

حال که چنین شد بهتر است وزارت ورزش برای جبران خسارت به بار آمده از قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی در پی جبران باشد.

برای این کار لازم است حداقل به منظور رفع گمانه دور زدن قانون ها به نفع قرمزها ، همان سیاستی که برای پرسپولیس دنبال کرد برای استقلال نیز دنبال کند.

یعنی همانطور که بانک گردشگری از طریق برادر معاون اول ریاست جمهوری حامی مالی پرسپولیس شد و هزینه های دعوای حقوقی برانکو و پرسپولیس را پرداخت کرد به دنبال روش مشابهی برای حل مشکل استقلال باشد.
اکنون استقلال پنجره اش با پرداخت بدهی شفر و سایر شاکیان باز شده است و خوشبختانه قراردادهای جدید این تیم به ثبت رسیده است.

رونمایی از نامه فیفا نشان می دهد که استقلال با مخمصه ۳ ۱.۳ میلیون یورویی روبروست و حل این چالش به دست مسئولین وزارت ورزش که خود چنین گاوی را زاییده اند حل میشود.
باید منتظر ماند و دید آیا معادله بانک‌گردشگری برای استقلال هم به کار گرفته می‌شود یا همچنان حمایت های این وزارتخانه مکرم یک طرف است.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 24 آبان ماه 1399 - 18:01
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت