عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 02:13

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
فعال بودن تمام دستگاه‌های کارت خوان در اتوبو‌س‌ها/ ممنوعیت دریافت وجه نقد در صورت خرابی دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس یک جلسه محرومیت برای سپاهان ناسا: ارتباط ویدئویی با اعماق فضا برای اولین‌بار امکان‌پذیر شد تحول ساختاری بانک صادرات ایران پس از افزایش سرمایه سرعت بیشتری خواهد یافت عرضه های بورس انرژی امروز 29 آذر 1402 | بخوانید درخواست پاداش ۳۰ میلیارد تومانی برای کارکنان شهرداری تهران زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی اعلام شد وصول ۵۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ۹ ماه قیمت مسکن در آبان ماه چقدر گران شد؟ اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد ثبت نام ۳ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه آغاز شد بیش از ۱/۶۱۹ میلیارد ریال وام فرزندآوری توسط موسسه ملل پرداخت شد تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک سپه افزایش دو برابری تسهیلات ودیعه مسکن كارگاه آموزشی شاخص‌های موثر بر نوآوری در تكافل، شناسایی و اولویت‌بندی عرضه ۶۰۰ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا بانک مرکزی شرط جدید برای پرداخت وام بانکی را اعلام کرد منافع مشترک با کشورهای همسایه در کلان پروژه "ایران راه" پیش بینی شده است
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

تمدید خودکار کارت های منقضی شده بانک سینا در سال 99


تمدید-خودکار-کارت-های-منقضی-شده-بانک-سینا-در-سال-99
در راستای کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور، تاریخ کارتهای مشتریان بانک سینا که تا پایان سال منقضی می شوند، برای یک سال دیگر به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

به گزارش الفباخبر ، با توجه به افزایش آمار روزانه ابتلا به کرونا در بین هموطنان گرامی و در راستای کمک به کاهش مراجعات حضوری به شعب و تسهیل در استفاده از درگاه های غیرحضوری، تمامی کارت های بانک سینا که تا پایان سال منقضی می شوند، به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها در بانک سینا در هر شبانه روز از مبدا هر کارت، مبلغ 60 میلیون ریال تعیین شده است.

گفتنی است بانک سینا در ادامه همراهی با سیاست های پیشگیرانه شیوع کرونا، امکان فعالسازی موبایل بانک و اینترنت بانک و بازیابی رمز عبور این سامانه ها را به صورت غیرحضوری نیز فراهم ساخته است.

در حال حاضر این خدمت برای مشتریان حقیقی راه اندازی شده و متقاضیان برای استفاده از این امکان، باید در بانک سینا دارای شماره مشتری بوده و مشخصات وی شامل کدملی و شماره موبایل در سیستم بانک ثبت شده باشد. ضمن آنکه مشتری باید رمز دوم یکبار مصرف را برای کارت خود فعال و نرم افزار رمزساز ارس را نیز نصب و راه اندازی کرده باشد.

مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم به وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir و کلیک بر روی منوی اینترنت بانک، مراحل ثبت نام یا دریافت رمز عبور را انجام دهند.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 آبان ماه 1399 - 13:04
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت