عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 21:05

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
درخواست دولت برای استرداد «لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز» راه اندازی 115 باجه و شعبه پست بانک در روستاها و شهرهای این استان فروش خودروهای خارجی ۳ برابر قیمت واقعی در بازار ایران بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی حوزه هدفمندی یارانه ها به بودجه عمومی ۱۴۰۲ پیوستن ۷۲ هزار مودی به سامانه مودیان با ارسال ۵۵۰ میلیون صورت حساب علت اختلال در سامانه کدال مشخص شد نماینده مجلس: متخلفان را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم! امام‌جمعه اهل سنت: رئیسی تنها رییس جمهوری است که به مراوه تپه محروم سفر کرد زمان مرگ هم قابل پیش بینی شد هکر ۱۸ ساله بازی GTA به حبس ابد محکوم شد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تبریک یلدایی آمریکا به ایرانی‌ها: مردم ایران نیازی به تبریک دروغگویان و منافقان ندارند شبکه برق کشور هوشمند می‌شود اعلام زمان نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان اعلام شد عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در همه جایگاه های تهران زمان پرداخت وام جدید مستاجران مشخص شد شرط صعود شاخص بورس تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد چه کسانی اموال دولت را پنهان می کنند؟ کدام بانک‌ها وام‌های بزرگ و کوچک پرداخت می‌کنند؟ اجرایی شدن طرح شناسه کالا در حوزه پوشاک
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی

جهانگیری :ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه کاری بزرگ و بی سابقه در کشور است


جهانگیری-ادغام-بانک-های-نیروهای-مسلح-در-بانک-سپه-کاری-بزرگ-و-بی-سابقه-در-کشور-است
آخرین جلسه از سلسله جلسات ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه عصر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و برنامه ادغام این بانک‌ها و موسسات اعتباری به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه از ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به عنوان کاری بزرگ و پراهمیت یاد کرد و گفت: اجرای طرح ادغام با این وسعت از نظر نیروی انسانی و میزان سپرده و دارایی در کشور بی سابقه است.

بیشتر بخوانید:

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از دست اندرکاران انجام کار بزرگ خاطرنشان کرد: انصافا مدیریت بسیار خوبی در اجرای برنامه ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه صورت گرفت و امیدوارم با حمایت های بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه پس از این ادغام بتواند عملکرد موفقی داشته باشد.

 جهانگیری همچنین از ستاد کل نیروهای مسلح بخاطر همراهی و همکاری در ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه قدردانی کرد و افزود: همراهی و همکاری نیروهای مسلح با این ادغام قابل تقدیر است و پس از موافقت فرمانده کل قوا، فرایند اجرای این برنامه مهم به نحو مطلوبی انجام شد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه بانک سپه باید خدمات مطلوبی به نیروهای مسلح ارائه دهد، تصریح کرد: نیروهای مسلح نباید احساس کنند که با ادغام بانک ها و موسسات وابسته آنها در بانک سپه، نقصان و کاستی در ارائه خدمات به آنها ایجاد شده است و لازم است ارائه خدمات به گونه ای باشد که پرسنل نیروهای مسلح از این کار پراهمیت رضایت داشته باشند.
در این جلسه که رییس کل بانک مرکزی، مدیرعامل بانک سپه و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت بانک قوامین، بانک انصار و موسسه اعتباری کوثر ارائه شد و نماینده بانک مرکزی در خصوص آثار مالی ناشی از این ادغام و نحوه تسویه با سهامداران به ارائه توضیحاتی پرداخت.
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص جزئیات مرتبط با فرآیند ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، مقرر شد مجامع عمومی فوق العاده ادغام بانک های قوامین، انصار و موسسه اعتباری کوثر ظرف ماه آینده برگزار شود و بدین ترتیب پرونده بزرگترین پروژه اصلاح ساختار نظام بانکی در کشور بسته خواهد شد.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 20 آبان ماه 1399 - 20:10
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت