عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 15:05

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد خبر خوش صندوق بیمه برای کشاورزان کرونای JN.۱ وارد ایران شده است؟ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی در نظام اسلامی، مسئولیت امانتی است که باید پاسخگوی الزامات آن باشیم جنجال طلافروشان برای فرار از مالیات و شفاف سازی درآمدها 100 هزار متقاضي دريافت تسهيلات روستايي 350 ميليون توماني به بانک‌ها معرفي شدند کمپین گسترده آمریکا برای استرداد جولیان آسانژ پیش‌فروش بلیت قطارهای بهمن ماه از سه‌شنبه آغاز می شود مصرف گاز به ۵۳۱ میلیون مترمکعب رسید زمینه توسعه همکاری‌های متقابل بانک دی و شرکت ملی انفورماتیک فراهم شد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ | بخوانید تغییر کارمزد معاملات سهام در بورس های کالایی بعد از ۹ سال ۱۹ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد مخالفت با برگزاری نمایشگاه خودرو در خیابان سئول سوختن ۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران حمله سگ‌های ولگرد به پرندگان مهاجر؛ چالش روز حیات‌ وحش مازندران طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با پوشش سرقت پرداخت ۵۰ درصد بیمه تکمیلی بازنشستگان
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون ضامن مرده برای دریافت وام بانکی بانک تجارت؛ پیشتاز در تسهیلات تکلیفی آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟ نامنی رسما مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها شد نحوه دریافت وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت خدمات “فصد و حجامت” بیمه شد اولین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ نحوه ثبت نام وام بدون بهره 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران بزرگ‌ترین دریافت‌کنندگان وام بانکی را بشناسید انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

سیاست بانک توسعه صادرات ارائه بسته خدماتی به مشتریان است


مشکلی-در-فروش-سهام-عدالت-وجود-ندارد-1
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه سیاست ما ارائه پکیج و بسته خدماتی است، گفت: بانک توسعه صادرات به دنبال آن است که همانند اعطای تسهیلات، در بخش خدمات نیز در خدمت مشتریان باشد.

به گزارش الفباخبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی روز «شنبه هفدهم آبان ماه» در نشست اتاق فکر اعضای هیات مدیره، معاونین و برخی از روسای شعب این بانک درباره صدور ضمانت‌نامه‌های داخلی که به صدور وبینار برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: اگر یک مشتری از بانک توسعه صادرات ایران تسهیلات تلفیقی با نرخ ۱۴.۵ درصد دریافت می‌کند، انتظار داریم که خدمات و تعهدات خود را نیز از طریق بانک توسعه صادرات انجام دهد.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات و اعطای تسهیلات به مشتریان خوش حساب محدودیتی نداریم، تصریح کرد: به کمیته‌های اعتباری مراکز اختیاراتی برای پذیرش سپرده نقدی و ودیعه از مشتریان جهت صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی داده‌ایم و در صورتی که حساب‌های مشتری نزد بانک دارای میانگین وزنی مناسبی باشد، این موضوع می‌تواند برای صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی لحاظ شود.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به افزایش سقف تسهیلات به مشتریان با ارائه اظهارنامه مالیاتی ادامه داد: براساس مصوبه هیات مدیره، سقف تسهیلات به مشتریان با ارائه اظهارنامه مالیاتی از یک میلیارد تومان به سه میلیارد تومان افزایش یافته و این موضوع را می‌توانیم به ضمانت‌نامه‌های ریالی نیز تعمیم دهیم. براین اساس صادرکنندگان خُردی که مشتری بانک توسعه صادرات هستند، می‌توانند با ارائه اظهارنامه صادراتی خود و به شرط بازگشت کامل ارز حاصل از صادرات، تا سقف سه میلیارد تومان ضمانت‌نامه‌ ریالی دریافت کنند.

دکتر صالح‌آبادی تاکید کرد: از روسای شعب بانک انتظار داریم همانند اعطای تسهیلات در بخش خدمات نیز جدیت داشته باشند زیرا سیاست ما ارائه بسته خدماتی به مشتریان است.
وی با بیان اینکه بخشنامه‌های بانک مرکزی در خصوص لزوم رعایت نسبت مالکانه ۱۵ درصدی برای ارائه خدمات صراحت دارد، گفت: در حال حاضر و به دلیل نوسان قیمت‌ها، شرکت‌های کوچک از فروش مدت‌دار استفاده نمی‌کنند ولی شرکت‌های بزرگ کماکان از این ظرفیت استفاده می‌کنند و بانک توسعه صادرات آماده همکاری با شرکت‌های مختلف صادراتی در زمینه صدور ضمانت‌نامه است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران درباره موضوع رفع تعهد ارزی خاطرنشان کرد: این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و روسای شعب ضمن همکاری با مشتریانی که بخشی از تعهد ارزی خود را انجام داده‌اند، باید آنها را تشویق به بازگرداندن ارز حاصل از صادرات خود کنند زیرا احتمال اتخاذ تصمیمات سخت‌تر در این خصوص نیز وجود دارد.

در این جلسه، همچنین روسای تعدادی از شعب بانک توسعه صادرات نیز برخی از مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی، رفع تعهدات ارزی و واردات در مقابل صادرات اعلام کردند.

از جمله این پیشنهادات، تسهیل فرایند صدور ضمانت‌نامه ریالی و شرایط وثیقه‌گیری، افزایش سقف اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه شعبات، امکان ارزیابی اموال غیرمنقول مشتریان کلیدی و اعطای تخفیف در کارمزد و کاهش میزان سپرده برای صدور ضمانت‌نامه از مشتریان خوش حساب بود.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آبان ماه 1399 - 10:15
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت