عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 10:02

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
مبالغ پیشنهادی جریمه رانندگی اعلام شد؟ خطر کسری بودجه برای دلار / شاخص خودرو روی حمایت زمان‌بندی عرضه های بورس کالا اعلام شد برنامه های صنعت بیمه در چارچوب تخصص گرایی پیش می رود مجلس با حساسیت ویژه ای لوایح دولت در خصوص صنعت بیمه را بررسی خواهد كرد مجلس با تمام قوا در كنار صنعت بیمه است برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان بیمه پاسارگاد شعبه ارومیه (اشخاص) – سازمان فروش کد ۹۴۰ راه اندازی نسخه های جدید سامانه های آماری و هوش تجاری در بیمه ایران یزدان‌دوست: موفقیت‌های بیمه ملت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار اهدای جوایز برندگان مسابقه عمر و سرمایه‌گذاری «آفرین ساز» بیمه دی، گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد حضور بیمه سرمد در اولین رویداد تامین مالی نوآوری و فناوری حمایت موثر بیمه سرمد از صنعتگران استان قزوین بازدید وزیر کار از غرفه بیمه ملت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه در بانک پارسیان فوری: وام خرید مسکن افزایش یافت موفقیت‌های شرکت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار آغاز مهلت حساب وکالتی و واریز وجه برای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها/ مشتریان برای افتتاح حساب این توصیه را جدی بگیرند
پر بازدید ها
کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری

سفارش فروش سهام عدالت قابل حذف است


سفارش-فروش-سهام-عدالت-قابل-حذف-می-باشد
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از فراهم شدن امکان حذف سفارش فروش برای مشمولان سهام عدالت خبر داد.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایلنا، بنا به درخواست تعداد زیادی از مشمولان سهام عدالت مبنی بر ایجاد حذف سفارش فروش، زیر ساخت های لازم در اختیار بانک ها و شرکت های کارگزاری قرار گرفته است، به گونه ای که مشمولان می توانند از امروز درخواست حذف سفارش فروش خود را لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس، در سامانه های فروش سهام عدالت بانک ها و شرکت های کارگزاری بخش لغو سفارش فروش افزوده شده است تا سهامداران بتوانند از این گزینه نیز استفاده کنند.

سهامداران باید این نکته مهم توجه کنند که درخواست حذف سفارش فروش زمانی اجرا خواهد شد که سهام مشمولان درسامانه های سهام عدالت به فروش نرفته باشد.

بنابر این گزارش، طرح سهام عدالت یکی از بزرگترین طرح‌های دولت در هفت سال گذشته است که آزادسازی آن پس از سال‌ها وقفه و تلاش برای رفع موانع موجود در نهایت در نهم اردیبهشت ماه سال جاری با دستور رهبر معظم انقلاب انجام و به نقطه پایان خود نزدیک شد.

براساس این برنامه در مرحله نخست آزادسازی، یک ماه به مردم برای انتخاب نوع روش مدیریت فرصت داده شد تا اعلام کنند به دنبال مدیریت مستقیم بر سهام خود هستند یا تصمیم دارند سهام خود را به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مدیریت کنند.

 انتخاب روش مدیریت مستقیم توسط مشمولان سهام عدالت

برسی ها نشان می دهد از مجموع ۴۹ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت، حدود ۱۹ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کردند و مدیریت سهام را در اختیار خود گرفتند، بعد از پایان این مرحله زیرساخت‌های لازم برای فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از طریق بانک‌ها و کارگزاری‌ها برای دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد که برخی از سهامداران تحت تاثیر روند صعودی بازار سهام اقدام به فروش هیجانی سهام خود در بازار کردند.

زمینه آزادسازی  ۳۰ درصد دوم سهام عدالت در عید غدیر فراهم شد و براساس وعده‌های داده شده از سوی مسوولان، آزادسازی مابقی سهام عدالت در ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.

آزادسازی به شیوه غیرمستقیم

مدیریت سهام حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت به صورت غیرمستقیم برعهده شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و کانون متشکل از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی قرار گرفت که این افراد پس از پذیرش شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس، سهامدار این شرکت‌ها و با بازگشایی نماد این شرکت‌ها در بورس قادر به معامله سهام خود در بازار شدند.

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آبان ماه 1399 - 13:50
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت