عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 10:06

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
برداشت پول از عابر بانک ها کارمزد ندارد اتصال بانک صنعت و معدن به پنجره خدمات دولت هوشمند تقدیر سازمان بسیج سپاه از بانک آینده انتصاب جدید رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک صادرات ایران از ۹۳۱ خانواده زلزله‌زده در خوی حمایت می کند ۲ پیامد مهم واردات خودروهای کارکرده چیست؟ آخرین قیمت میوه و تره بار در بازار + جدول حیله گری بنگاهی ها برای گران کردن مسکن قیمت جدید گوشت قرمز مشخص شد صنعت فرش ارزآوری کلانی برای کشور رهبر انقلاب: تصوير رسانه اي قوه قضائيه خوب نيست بازتاب گزارش های پژوهشی توست بیمه تعاون فروش ویژه بیمه نامه بدنه خودرو در طرح عیدانه بیمه معلم اعلام آمادگی شرکت بیمه Katilim برای به اشتراک‌گذاری تجارب و همکاری با پژوهشکده بیمه گفتگوي تلفني پوتين و بن سلمان سهم مردان در ابتلا به بيماري سل بيشتر از زنان است! سكته مغزي ممنوع! قهرمان وزنه برداري جهان به زندگي خود پايان داد چمران به خبر استعفاي زاكاني از شهرداري واكنش نشان داد!
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت

نشست مجازی اتحادیه اروپا برای حل مشکلات بخش گردشگری دوران پاندمی


نشست-مجازی-اتحادیه-اروپا-برای-حل-مشکلات-بخش-گردشگری-دوران-پاندمی
لوئیس آراوجو، رئیس کنوانسیون جهانگردی اروپا، اظهار داشته است: «اتحادیه اروپا برای نجات معاش میلیونها نفر از افراد وابسته به بخش گردشگری اکنون باید به صورت هماهنگ عمل کنند و از این فرصت برای بازآفرینی نوآورانه‌ای در این صنعت استفاده کنند.

الفباخبر -لوئیس آراوجو، رئیس کنوانسیون جهانگردی اروپا، اظهار داشته است: «اتحادیه اروپا برای نجات معاش میلیون‌ها نفر از افراد وابسته به بخش گردشگری اکنون باید به صورت هماهنگ عمل کنند و از این فرصت برای بازآفرینی نوآورانه‌ای در این صنعت استفاده کنند.
پس از اینکه مشخص شد هفته آینده کنوانسیون جهانگردی اروپا یک نشست مجازی خواهد داشت، امید وی به نجات این بخش افزایش پیدا کرده است. طی این نشست در واقع همه‌ی ذی‌نفعان بخش گردشگری و سفر اروپا گرد هم خواهند آمد.

بیشتر بخوانید:

آراوجو خاطرنشان کرده: «این موقعیت فرصتی است که بتوانیم برای جمع کردن سرمایه از این نیروهای شتاب‌دهنده استفاده کنیم. همه با یک صدا صحبت کرده اطمینان حاصل کنیم که پیام اصلی ما که توسط صنعت پشتیبانی می‌شوند، شنیده شود.»

پرزیدنت آراوجو بیان داشته است که داده های سازمان جهانی جهانگردی نشان می‌دهد تعداد گردشگران بین المللی که به اروپا سفر کرده‌اند طی نیمه اول سال ۲۰۲۰ ، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۶ درصد کاهش داشته است. همچنین  با توجه به داده‌های شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC)، پیش بینی کرده است ۲۹.۵ میلیون شغل در بخش سفر و جهانگردی در معرض خطر باشد.

به گفته وی در این نشست به جهت کمک به بخش گردشگری سه موضوع اصلی وجود دارد که باید مورد بحث قرار گیرد تا این بخش از شرایط بحرانی که اکنون در آن قرار دارد خارج شود.

رئیس کنوانسیون جهانگردی اروپا تأکید کرده است که اولین نگرانی ،  رویکرد ناهماهنگ در مورد تدابیر تحمیلی سفر است که در مقابله با همه‌گیری کووید ۱۹ اتخاذ می‌شود.  وی همچنین تأکید کرده است : «قرنطینه‌های مختل‌کننده، مفید نیستند و باید فوراً و تماما با اقدامات جامع مقرون به صرفه مانند آزمایش هنگام عزیمت بر اساس پروتکل آزمایش اتحادیه اروپا و سیستم‌های ردیابی هماهنگ جایگزین شوند.»

به گفته وی ، دو مورد مهم دیگر وجود دارد که باید در این نشست حل شوند. یکی اجرای یک برنامه مشترک در  کشورهای عضو اتحادیه اروپا است تا به بخش گردشگری بابت خسارات ناشی از ویروس کرونا کمک شود و دیگری  بازآفرینی صنعت گردشگری در آینده است.

در ماه سپتامبر، اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) به همراه شورای جهانی سفر و جهانگردی(WTTC)، به منظور كمك به مشاغل اروپایی برای باز كردن درهای خود به مشتریان به روش ایمن، در بحبوحه‌ی شیوع  ویروس کرونا مجموعه ای از توصیه ها را ارائه كردند. اعضای گروه ویژه پارلمان اروپا نیز، کمیسیون اتحادیه اروپا را در ماه سپتامبر فراخواندند تا برای کمک به گردشگری از بحران مالی استراتژی جدیدی اتخاذ کنند . ضمن اینکه اتحادیه مانیفست جهانگردی اروپا نیز نسبت به مشکلاتی که بخش گردشگری اروپا با آن روبرو است بی تفاوت نمانده است. این ائتلاف از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست تا در مورد محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به هماهنگی متقابل برسند و از اجرای سریع آن اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 12 آبان ماه 1399 - 14:11
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت