عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 01:17

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بازدید مدیرعامل بیمه دی از نمایشگاه صنعت مالی کشور کف حمایتی قیمت دلار/ پیش بینی قیمت دلار امروز 21 خرداد تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو / کدام خودروها بیشترین افت قیمت را داشتند؟ وضعیت قرمز بازار گوشت/ ران گوسفند ۵۰۰ و مرغ ۸۴.۸۰۰ هزار تومان +جدول قیمت دلار امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در صرافی‌های رسمی و مرکز مبادله چند؟ یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۲ واریز شد + مبلغ جردن باروز باخت! پدیده اروپا گایشی‌هال را روی سر تیم ملی خراب کرد! سرمربي رئال در تهران كليد جواني كشف شد رمزگشایی از نقش «دولت» و «شهرداری» در تعمیق نابرابری بین خانه‌‌‌اولی‌‌‌ها و چند‌‌‌خانه‌‌‌ای‌‌‌ها زمان پرداخت وام های دانشجویی برای نیمسال دوم اعلام شد  حذف سم سفيد از سفره شرایط دریافت وام طرح «حرکت» بانک رفاه کارگران تولد نوزاد در عجيب ترين مكان چگونه بدون ضامن وام فوری بگیریم؟ پرداخت وام ازدواج ۲۵ روز پس از ثبت نام به متقاضیان  90 درصد درخواست‌ها که به دفتر نمایندگان ارائه می‌شود درخواست اشتغال یا تسهیلات بانکی می باشد کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیرانوند بازی فینال را از دست داد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه


جزئیات-سرقت-از-علی-دایی-در-زعفرانیه
به دنبال اعلام سرقت گردنبند طلای علی دایی در منطقه زعفرانیه، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ محمد کالوسی اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۸ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و بررسی شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از  گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا دو سارق علی دایی را شناسایی کرده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند اوکاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره وضعیت این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده کرده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: جمعه 09 آبان ماه 1399 - 14:08
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت