عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 02:04

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بانک مهر ایران برترین بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی شد سندباکس صنعت بیمه راه‌اندازی می‌شود ورق در بازار خودرو برگشت + جدول قیمت انواع خودرو در یکشنبه 4 تیر توییت همتی درباره ماندن ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف جریمه های سنگین تعزیرات در انتظار گرانفروشان است آلمان خبر داد: اف-۱۶ برای تحویل به اوکراین نداریم قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ به ۱۰ هزار تومان زیر نرخ مصوب رسید تولید ۳۲۵ هزار دستگاه خودرو در بهار ۱۴۰۲ مدیرعامل بانک ایران زمین به تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی این بانک تاکید کرد حاشبه های عجیب وام ۹۶۰ میلیونی میکن ادامه دار استثث مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تمدید نمی‌شود ۲۰ درصد مردم توان خرید میوه را ندارند این رمز ارز رکورد یک سال اخیر را زد! این افراد سود سهام عدالت دریافت می کنند خیز اتریوم برای جبران عقب افتادگی چند روزه مالیات طلافروشان تنها ۲ میلیون تومان در ماه امضای قرار داد همکاری بیمه میهن با صندوق بیمه تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران یک راه‌حل بیمه‌ای برای مدیریت هزینه تحصیل فرزندان افزایش ۴۳ درصدی ‏بهای تمام شده سرمایه گذاری بورسی بیمه ایران در سه ماهه اول ۱۴۰۲
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی بیرانوند بازی فینال را از دست داد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳

دستور مهم رئیسی برای بررسی مشکلات بورس


دستور-مهم-رئیسی-برای-بررسی-مشکلات-بورس
عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

به گزارش الفباخبر به نقل از میزان، محسن علیزاده با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رییس قوه قضاییه گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان طی هفته گذشته اظهار داشت: این دستورالعمل در کنار دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه کمک می‌کند تا تخلفات و مشکلات در این بازار به حداقل برسد.

استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس امری مناسب و مطلوب است.
عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس امری مناسب و مطلوب است.

علیزاده تاکید کرد: اقدام رییس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 07 آبان ماه 1399 - 16:44
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت