عناوین مهم :
سه‌شنبه 28 فروردین 1403 17:26

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
واگذاری بلوک 17 و 56.74 درصدی سهام بانک سپه محصولات تراریخته هنوز یک "جعبه سیاه" هستند/ مکانیزم معیوب نظارت بر عرضه محصولات تراریخته در بازار کشورمان! امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مس و بانک تجارت شاخص بورس تهران افزایش 1487 واحدی داشت رئیس دیوان محاسابت به پرونده چای دبش واکنش نشان داد رئیسی: مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند ادامه درخشش ستاره بسکتبال ایران در لیگ آلمان زمان برگزاری مجمع این 5 شرکت اعلام شد سود 19 هزار میلیارد تومانی بانک دی با فروش نیروگاه دماوند سلاجقه: ۲۰ درصد آلودگی هوای تهران ناشی از زباله‌سوزی است گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ وزیر صمت: سرمایه‌ صندوق ضمانت صادرات باید ۱۰ برابر شود واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برجام ۲ و علت لغو سفر رئیسی به ترکیه احداث خط دوم انتقال پساب تصفیه شده از محل خروجی تصفیه خانه جنوب تهران همکاری روسیه با ایران، عربستان و امارات/ تقویت کریدور شمال - جنوب با مشارکت ریاض ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل اجاره بهای مسکن مجلس قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز 20 آذر 1402 شرایط جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد امباپه به خاطر رئال قید یک میلیارد یورو را زد!
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت بررسی ساخت نیروگاه‌ سدهای خداآفرین و قیزقعله‌سی نقش شرکت نفت و گاز کارون در افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب چشم‌انداز صنعت بیمه در سال ۲۰۲۴ اولین انتظار من از مدیران سلامت است برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ اتباع خارجی در ایران چگونه بیمه رایگان می شوند؟ همدلی و نگاه مدیریت بهره ور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه های سال جاری خواهد بود

قالیباف سکوتش را شکست: نقدها را در سینه محفوظ می داریم


قالیباف-سکوتش-را-شکست-نقدها-را-در-سینه-محفوظ-می-داریم
رییس مجلس می گوید همه نمایندگان از این به بعد حرف‌های مردم را که به آن‌ها می‌زنند و گلایه‌های مردم از مسوولان اجرایی را در سینه خود حفظ خواهند کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام نو، محمدباقر قالیباف در جلسه امروز مجلس با بیان اینکه درس پیامبر در سراسر عمر مبارک خود به همه مسلمانان حفظ وحدت کلمه، رعایت اخلاق و مهربانی با بندگان خدا بود، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه با تاسی از ایشان علاوه بر عمل بر وظایف خود در مقابل مردم جوانب اخلاق را در عبارات و انتقادات رعایت کنیم و کاستی‌ها و ناکارآمدی‌ها را با هدف حل مشکلات مردم به سمت تلاش بی وقفه و عمل به قانون هدایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

اطمینان دارم که همه نمایندگان از این پس حرف‌هایی که مردم به آن‌ها می‌زنند و گلایه‌های مردم از مسوولین اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش به حرکت درآوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش‌های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر لزوم حمایتی معیشتی از مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر تاکید کردند، مجلس در گام‌های پایانی اجرایی سازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس کنند که در وسط مشکلات تنها هستند و کسی در اندیشه کوچک شدن سفره آن‌ها نیست.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 05 آبان ماه 1399 - 13:32
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت