عناوین مهم :
چهارشنبه 29 فروردین 1403 01:48

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
خبرهای جدیدی از شروع کار اینترنت ماهواره‌ای در ایران قوانین جدید چین برای محافظت از پول کاربران در بازی‌های رایانشی چین اولین تلسکوپ با فناوری «چشم خرچنگ» را به فضا پرتاب می‌کند رکورد تأمین و توزیع شیرخشک شکست/توزیع بیش از ۱۲ میلیون شیرخشک رگولار در آذرماه ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد سرلشکر صفوی: هنوز حاکمان افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها داریم پیشروی گسترده نیروهای روسیه در اطراف شهرهای باخموت و آودیوکا رهبر انقلاب از رد صلاحیت پزشکیان گله کرد! ۱۰۰ هزار فرصت شغلی بدون متقاضی در پایتخت پنتاگون ادعا کرد: حمله به کشتی در اقیانوس هند از خاک ایران انجام شده است برگزاری دوره آموزشی تكافل، ویژه كاركنان و شبكه فروش استان خراسان شمالی بیش از ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره ای شناسایی شد موتورسیکلت ها فقط ده روز برای بخشودگی جرایم بیمه فرصت دارند کدام سامانه‌ها به منطقه سوم دریایی ارتش الحاق شدند؟ وزیر دفاع ایتالیا: یافتن راه حل سیاسی برای بحران اوکراین مهم است با جهشی ۳۱ درصدی؛ افزایش سرمایه “بیمه البرز” به ۴هزار و ۶۰۰‌میلیارد تومان تصویب شد رییس هیات مدیره بیمه البرز: قیمت سهام بیمه البرز رشد بسیار خوبی دارد / عملکرد مجموعه قابل تقدیر است بیمه البرز ۳۱٫۴ درصد افزایش سرمایه داد جهش قیمت در بازار مواد پروتئینی | مرغ سهمیه بندی شد
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ شرایط ثبت‌ نام بیمه رایگان بانوان اعلام شد همراه اول، دیجی کالا را خرید برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین ‎سر خط خبر ها از حمله موشکی ایران به اسرائیل توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه های سال جاری خواهد بود بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر کرد فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور سود ۷۰ تومانی برای هر سهم پرداخت الکترونیک پاسارگاد تصویب شد

واکنش منفی بورس به مجلسی‌ها


واکنش-منفی-بورس-به-مجلسی-ها
در حالی که جلسه علنی مجلس برای حمایت از بازار سهام در حال برگزاری است و رئیس‌کل بانک‌مرکزی نیز افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد، اما روند بازار سرمایه با شروع معاملات امروز نزولی شد.

به گزارش الفباخبر به نقل از تجارت نیوز؛ تمایلات بازار سهام به شدت منفی است و همین موضوع باعث می‌شود تا به اخبار مثبت واکنش مثبت نداشته باشد و به نوعی بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا عقب‌نشینی کرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن تکلیف انتخابات آمریکا و به تبع آن قیمت دلار روند بازار نوسانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث ریزش 1.71 درصدی شاخص کل بازار سهام شد و شاخص هم‌وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و این نشان از کلیت منفی بازار سهام و همچنین صف‌های فروش زیاد است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پاکشو، شاروم، شصدف و شسینا نمادهایی هستند که در گروه شیمیانی در مدار مثبت معامله می‌شوند.

 

 

در جریان جلسه علنی مجلس برای جمایت از بازار سهام موضوعات قیمت‌گذاری فولاد و نرخ سود بانکی مد نظر کمسیون اقتصادی قرار گرفت.

عرضه در بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا باعث ریزش بازار سهام است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و حتی در صورت وقوع بدترین سناریوها بعد از انتخابات آمریکا ریزش جدی نخواهیم داشت.

 

 

نمادهای فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند و همچنین صف‌های فروش کاوه، فخوز، وبملت، وبصادر و خودرو جمع‌اوری شدند.

ریزش بازار سهام طولانی شده است و به نظر می‌رسد به لحاظ تکنیکالی باید روند بازار سهام بهبود پیدا کند اما متغییرهای بازار سهام از جمله قیمت دلار انتظار انتخابات آمریکا را می‌کشند.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 05 آبان ماه 1399 - 10:24
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت