عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 14:37

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
طرح کلید به کلید در بافت فرسوده شهری این استان اجرایی می شود امسال ۱۲۰۰۰جوان ایرانی با تسهیلات بانک پارسیان به خانه بخت رفتند تندیس محصول برتر سال ۱۴۰۲ به "آبانک" بانک آینده رسید ۱۲۶ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در ۹ ماهه ۱۴۰۲ پرداخت شد 40 هزار تن گوشت منجمد به کشور تا پیش از ماه رمضان وارد می شود حراج ۴۵ ملک مازاد دولت در بورس ​بانک صادرات ایران با آسیاتک تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد «آرش برهانی» سرمربی شهرداری آستارا شد انتصاب جدید در بیمه اتکایی ایران‌معین تفاهمنامه حج ۱۴۰۳ امضا شد ۱۰ هزار نفر از فعالان صنایع دستی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند با دال مادام العمر تا ۶ میلیون تومان حقوق بگیرید رشد اقتصادی ایران به ۴.۲ درصد رسید توکلی از سمت سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت برکنار شد کارشناسان اقتصادی: قیمت ارز تا پایان سال ثابت می‌ماند حوادث رانندگی سهم ۶۵ درصدی در پرداخت خسارت بیمه ایران دارد تمدید جشنواره بیمه نامه های آتش سوزی بیمه حکمت رونمایی از محصول جدید بیمه نوین با عنوان «بمانی» نیکران موتور؛ تحت پوشش بیمه سینا نیکران موتور
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی مدیرعامل بیمه پارسیان درگذشت آیت کریمی را تسلیت گفت تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون ضامن مرده برای دریافت وام بانکی خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟ بانک تجارت؛ پیشتاز در تسهیلات تکلیفی عرضه ۳۱۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا 29 فروردین 1403 نامنی رسما مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها شد آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد نحوه دریافت وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت كتاب حسن نیت در قراردادهای بیمه و تكافل در مالزی دیدگاه تطبیقی خدمات “فصد و حجامت” بیمه شد پرداخت وام فوری ۵۰۰ میلیونی بدون ضامن در کمترین زمان نحوه ثبت نام وام بدون بهره 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران

ژاوی روز سرمربی بارسا خواهد شد


ژاوی-روز-سرمربی-بارسا-خواهد-شد
سانتی کاسورلا فوق ستاره اسپانیایی السد قطر به ستایش از ژاوی پرداخت و تاکید کرد با توجه به شناختی که از این مربی دارد معتقد است او دیر یا زود سرمربی بارسا خواهد شد.

به گزارش الفباخبر به نقل از سلام نو، سانی کاسورلا یکی از خریدهای بزرگ السد بود که از ویارئال به این تیم پیوست. کاسورلا خیلی زود در لیگ ستارگان قطر و السد جا افتاده و امیدوار است که بتواند جام های زیادی به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

او گفت: من به اینجا آمده‌ام تا جام های زیادی را کسب کنم. ما تیم بسیار خوب و مربی کاربلدی به نام ژاوی داریم که من شناخت بسیار خوبی از او دارم. ژاوی در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.

کاسورلا ادامه داد: ژاوی تمام دوران بازیگری خود در اسپانیا و اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. او فرد بسیار مهمی در باشگاه بارسلونا است و اطمینان دارم که روزی هدایت این تیم را برعهده می گیرد و این در بهترین زمان خواهد بود.

این هافبک اسپانیایی درباره برگزاری جام جهانی 2022 در قطر گفت: به نظرم جام جهانی 2022 استثنایی خواهد بود. قطر بسیار خوب آماده میزبانی از این رقابت بزرگ شده است. می‌دانیم که جهان با معضل بزرگی به نام کرونا مواجه شده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر راه حلی برای این ویروس پیدا شود تا قبل از جام جهانی همه چیز به روال عادی خود برگردد. من بسیاری از زیر ساخت ها و ورزشگاه ها و امکانات قطر را دیده ام و همه چیز بسیار خوب است.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 28 مهر ماه 1399 - 11:19
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت