عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 00:13

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ماجرای حمله به نیروهای اورژانس و سرقت آمبولانس مدیرعامل شرکت بیمه حکمت از شعبه ارومیه بازدید کرد تغییر پارادایم در بیمه ایران کمک و مشارکت‌ در اصلاح نقاط حادثه خیز از سوی صنعت بیمه آشنایی مسوولان با خدمات و فرایندهای بیمه‌ای به توسعه بیمه کمک می‌کند هر کیلو حبوبات در بازار چند؟ + قیمت خودرویی‌ها بر ریل نزولی تحلیل پیش رفتند محصولات این خودروساز گران شد نوسانات بیت کوین در پی تهدیدها و فرصت‌های پیش رو راز جسد سوخته در کمربند سبز رونمایی گوگل از «جست‌وجوی مبتنی بر هوش مصنوعی» پرسپوليس - گئورگی | بخوانید پاکدامن قهرمان آسیا شد مقاومت بازار میوه در مقابل کاهش قیمت‌ اعلام نتایج متقاضیان طرح خودروهای فرسوده طی روزهای آینده خودروها در سال ۱۴۰۳ هم به دست خریداران نمی‌رسد افزایش ضریب نفوذ بیمه با تکیه بر نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی امکانپذیر است بیمه دانا پرونده 1401 را با سود 6 همتی بست چت بات های هوش مصنوعی چگونه بر صنعت بیمه تأثیرمی گذارند
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بانک‌های چینی به درد سر افتادند مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیرانوند بازی فینال را از دست داد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس سهامدار بانک گردشگری شدند


کادر-فنی-و-بازیکنان-پرسپولیس-سهامدار-بانک-گردشگری-شدند-
بانک گردشگری با هدف قدردانی از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم را سهامدار بانک کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در شرایطی که بسیاری از مردم کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه با مشکلات مختلفی مواجه هستند، راهیابی تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا موجی از شادی را در دل مردم ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی تیم پرسپولیس نیز همگام با مردم تصمیم گرفت تا کادر فنی و بازیکنان این تیم را سهامدار بانک کند تا بیش از پیش سهمی در این پیروزی داشته باشد.

پیروزی مقتدرانه تیم پرسپولیس در مقابل حریف، نشان از غیرت و مردانگی بازیکنان و همه اعضای کادر فنی بود که بار دیگر ثابت کردند قادر هستند "ما می توانیم" را تحقق بخشند.

بانک گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی و با شعار "گردش در مدار قهرمانی" به حمایت از تیم پرسپولیس پرداخت تا بتواند اطمینان خاطر بازیکنان را تا حدی فراهم سازد.

تیم پرسپولیس ایران با صعود برای دومین بار در تاریخ به  فینال لیگ قهرمانان آسیا، اکنون یک قدم تا فتح جام فاصله دارد.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مهر ماه 1399 - 16:01
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت