عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 12:47

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ترامپ در ماجرای ربودن اسناد متهم شد ماجرای هولناک بلعیده شدن یک مرد توسط کوسه صنعت بیمه؛ بازیگری کوچک با ابزاری بزرگ در بازار سرمایه(+فیلم) ارزآوری صنعت پتروشیمی در چه نقطه‌ای است؟ کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه دارد/ ۱۰۰۰ خودرو در مرحله ترخیص دو رفتار مهم در نرخ سود بازارهای مالی حمله به خودروسازان : کیفیت خودرو هر سال پایین‌تر می‌آید و قیمت آن گران‌تر می‌شود اولویت «بیمه ملت»، همکاری و تقویت شبکه فروش فعلی است، نه استارتاپ‌ها واکسن بیمه زندگی در کشاکش ترس و انگیزه رضایتمندی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از خدمات شایسته بیمه دانا مدارس به نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مجهز می‌شوند ساخت ۱۳۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسعه برون مرزی و تحول دیجیتال، دو راهبرد اصلی بیمه سامان بیمه ایران ۲۲۱ میلیارد ریال برای خسارت آتش سوزی پرداخت کرد نماد دسبحا بازگشایی می شود بازگشایی در این چند نماد معاملاتی | بخوانید کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه اجرایی می شود رونمایی از رمزساز بانک ایران زمین در راستای خدمات امن بانکداری مجازی فعالیت در خارج از مرزهای کشور استراتژی مهم بیمه سامان
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید بازگشت مسابقه پیشخدمت ها به پاریس پس از ۱۳ سال چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خریدهای اینترنتی ارزان تر از خرید از مغازه نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ به ۲۵.۶ درصد رسید کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی اعلام شد نحوه ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی با سود ۱۰ درصدی دبیرکل سابق سندیکا؛رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود فیلتر خریدهای قابل توجه ۶ فروردین ۱۴۰۳ بورس تهران پیش بینی بورس فردا سه شنبه 7 فروردین 1402 میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی


قیمت-دلار-در-صرافی‌های-بانکی
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش الفباخبر به نقل از تسنیم، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای، آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی‌های غیربانکی و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

سیاست های بازارساز موقتا در روز نخست اجرای طرح در بازار جواب داد و دلار با کاهش 1000 تومانی همراه شد؛ دلار از 27 هزار و 200 تومان به 26 هزار و 200 تومان در پایان معاملات کاهش یافت.

اما روند نزولی در بازار خیلی دوام نداشت و مجدداً بازار ارز با تشدید نوسانات همراه بوده و است؛ این درحالی است که در روزهای گذشته بازارساز به منظور کاهش اختلاف نرخ رسمی دلار با بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی را بیش از 3 هزار تومان افزایش داد.

هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 28 هزار و 750 تومان و قیمت خرید دلار نیز 28 هزار و 650 تومان درج شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل 33 هزار و 700 تومان و قیمت خرید یورو 33 هزار و 600 تومان تعیین شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

گفتنی است، با افزایش بیش از 3 هزار تومانی قیمت ارز در صرافی های بانکی و کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی ها به هر کارت ملی یک بار در سال 2200 دلار ارز سهمیه‌ای می فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی های بانکی متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 12 مهر ماه 1399 - 20:12
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت