عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 05:50

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
اتحادیه اروپا ۶ فرد و ۵ نهاد ایرانی را تحریم کرد فروش هشت ماهه 1402 بیشتر از کل سال 1401 مراحل افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی در حال انجام است/ عرضه محصول متفاوت در بیمه‌های زندگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه معلم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای میز خدمت بیمه ملت در ۴ استان آغاز به کار کرد گزارش تحلیلی آمار عملکرد بازار بیمه در ۷ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر مهم برای بازنشستگان / مبلغ جدید بیمه بازنشستگان اعلام شد موافقت نمایندگان با فوریت بررسی استفساریه قانون بیمه کارگران ساختمانی پوشش بیمه مخاطره‌های طبیعی گوناگونی ساختارها آخرین وضعیت قیمت آجیل و خشکبار با نزدیک شدن به شب یلدا پرداخت ۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در این استان بررسی قیمت مرغ در بازار امروز ارتقای همکاری‌های اقتصادی و بانکی میان ایران و عمان قیمت روز انواع گوشت قرمز | جزییات قیمت گوشت در بازار امروز قالیباف: دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات کالا‌های اسرائیلی را فراهم کند ثبت گرم‌ترین روزهای پاییزی در تهران نیم قرن اخیر؛ زمستان گرمی در پیش است قیمت نفت امروز با کاهش روبرو بود قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت قیمت دلار و سایر ارزها ۲۰ آذر ۱۴۰۲
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

بررسی وام های بدون سپرده و شرایط آن


بررسی-وام-های-بدون-سپرده-و-شرایط-آن
الفباخبر- گروه بانک: بانک هایی هستند که بدون سپرده گذاری می توان از آن ها وام اخذ کرد، در این مقاله خبری به توضیح و تفسیر چندی از این بانک ها می پردازیم.

به گزارش الفباخبر، این  وام ها می توانند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری  باشند و می توان با این وام ها آن را انجام داد . وام های بدون سپرده شرایط خاصی دارند که حتما باید آن را رعایت کنیم .
الف)وام فوری، وام بدون سپرده گذاری بانک مهر اقتصاد(طرح ثمین۳)

بیشتر بخوانید:

نسبت سپرده به تسهیلات:۱۰ درصد است.
نرخ سود تسهیلات:۱۸ درصد.
کارمزد تسهیلات:۵ درصد علاوه بر سود.
نسبت مبلغ تسهیلات به مبلغ سپرده: ۱۰۰۰ درصد
تعداد اقساط تسهیلات:حداکثر ۶۰ ماهه.
بر فرض مثال: 
مشتری با تودیع مبلغ ۱ میلیون تومان می تواند تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام دریافت نماید.۱ میلیون تومان آورده مشتری تا آخرین قسط ضامن تسهیلات می باشد و قابل برداشت نیست. ۵ درصد کارمزد در ابتدای واریز وام از مبلغ وام کسر می شود( پانصد هزار تومان).و مبلغ ۹ میلیون و پانصد هزار تومان به حساب مشتری واریز می گردد.مبلغ هر قسط ۲۵۴٫۰۰۰ تومان می باشد.
ب)وام فوری ، وام بدون سپرده مهر ایران:
در این طرح مشتری باید پس از افتتاح حساب یا تکمیل موجودی ۵۰ درصد مبلغ وام درخواستی خود را نزد بانک به عنوان وثیقه وام  در نظر می گیرد.
همزمان اقدام به تشکیل پرونده تسهیلاتی خود برای دریافت وام می کند.
بعد از تشکیل پرونده و تایید آن توسط شعبه و یا سرپرستی استان بانک اقدام به پرداخت مبلغ درخواستی به حساب مشتری می‌کند.

 سقف وام فوری حمایتی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران حداکثر ۳۰ میلیون تومان است.
 زمان آزادسازی مبلغ تودیعی مشتری پس از انقضا و تسویه وام فوری امکان پذیر است.
 قابلیت دریافت وام فوری مجدد پس از تسویه تسهیلات دریافتی در صورت عدم برداشت مبلغ تودیعی امکان پذیر است.
 شرکت در طرح حمایتی فرد حقیقی برای کلیه افراد با رعایت سقف فردی امکان پذیر است.
مدت بازپرداخت این وام فوری جهت دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان، حداکثر ۳۶ ماه و مدت بازپرداخت تا سقف ۳۰ میلیون تومان، حداکثر ۴۸ ماه است.
 نرخ کارمزد این وام از محل منابع تودیعی وام گیرنده ۲% در سال و از محل منابع بانک ۴% در سال است. نرخ میانگین ۳% در نظر گرفته شده است.

ج)وام بدون سپرده گذاری بانک کوثر:

پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون نیاز به سپرده گذاری جهت خرید لوازم منزل
 پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون سپرده گذاری جهت خرید اتومبیل طبق ضوابط بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی ج.ا.ا
 باز پرداخت آن ۳۶ ماهه است و بعد از ۶ ماه تنفس اقساط آن پرداخت می شود
د)وام بدون سپرده گذاری خرید کالا بانک ملی:
این نوع تسهیلات برای خرید کالا به مشتریان ارائه شده است.
شرط لازم این تسهیلات بدون سپرده به منظور خرید کالا، تنها به کالای تولید داخل تعلق می‌گیرد و پس از ارائه پیش‌فاکتور از فروشندگان مورد تأیید وزارت صنعت و معدن چک در وجه فروشگاه مورد نظر صادر می‌شود.
شرایط تعیین شده برای خرید کالا با تسهیلات بدون سپرده

 کالا باید تولید داخل باشد


 سود بازپرداخت آن به صورت ۱۸% مشخص شده است.
 نیاز به سپرده ندارد.
 زمان باز پرداخت آن حداکثر ۴۸ ماه تعیین شده است.
 برای هر ۱۰ میلیون تسهیلات بدون سپرده ۱ نفر ضامن نیاز دارد.
 سقف دریافتی تسهیلات بدون سپرده خرید کالا، ۵۰ میلیون است.
 وام‌گیرنده نباید قبلاً از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.
 ضامن نیر نباید اقساط معوقه داشته باشد.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 08 مهر ماه 1399 - 13:27
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت