عناوین مهم :
سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 11:56

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
رئیس فیفا به ایران می‌آید غزه در هفتاد‌‌وهفتمین روز جنگ؛ جوانان با کسب‌‌وکار موقت‌ هم مقاومت می‌کنند تکلیف ۶۸ هزار میلیارد تومانی بانک‏‏‌ها برای تقاضای اوراق فروش " وزمین " املاکش را به هر قیمتی زیر دوش حمام آواز بخوانیم یا نخوانیم/ آواز خواندن چه فوایدی دارد؟ پیش بینی بورس شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ | بخوانید ۵ خودرویی که بیش از خودروهای دیگر در آمریکا به سرقت می‌روند/ از پیکاپ فول‌سایز شورولت تا کیا اوپتیما زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در آذر ۱۴۰۲ بانک مرکزی به مشکل صادرات پسته ورود آغاز عملیات احداث بزرگترین مرکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی در استان گلستان تقدیر معاون بانکی وزارت اقتصاد از بانک توسعه صادرات ورود ایران به حوزه هوشمندسازی خودروها تولید کولرهای آبی با استاندارد رده A و بالاتر اجباری شد پیش بینی بورس تا پایان امسال | بخوانید سهمیه بنزین دی‌ماه امشب شارژ می‌شود سرپرست ستاد مدیریت سوخت کشور: سهمیه بنزین خودروهایی که بیمه ندارند، از فردا “قطع” می‌شود ورود ایران به حوزه "هوشمندسازی خودروها"/ فاصله زیاد ایران با خودروهای متصل جهانی محققان فنلاندی پی بردند؛ بیماری در کودکی احتمال بی فرزندی را افزایش می دهد دیدار حجت بهاری فر با مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین
پر بازدید ها
سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند رهاسازی یک شتر مار در طبیعت پیشوا! رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس استفاده از سپرده‌های متوفیان با الکترونیکی شدن مالیات بر ارث کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد وضعیت مازاد ذخایر کالاهای اساسی اعتبار اسنادی داخلی – ریالی فعال‌سازی شد اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز سود 8.9 همتی بانک اقتصاد نوین در سال 1402 تصویب دو طرح پژوهشی با موضوع وضعیت اقتصادی و حکمرانی صنعت بیمه در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه عرضه‌های امروز بورس کالا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند قیمت سکه، طلا و دلار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تازه ترین ها از جهان هوش مصنوعی لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید!

تنوع محصولات صنعت بیمه رشد داشته است


تنوع-محصولات-صنعت-بیمه-رشد-داشته-است
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین،محصول استراتژیک شرکت متبوع خود را بیمه‌های زندگی دانست و افزود: ترکیب پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین با استانداردهای دنیا همخوانی دارد و بیش از ۵۰ درصد پرتفوی این شرکت در بیمه‌های زندگی است.

به گزارش الفباخبر به نقل از چابک، "محمد حیدری"، در مراسم رونمایی از نرم افزار عکسبرداری ویسمن و فروش آنلاین بیمه های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، بااشاره به باشگاه مشتریان شرکت متبوع خود، گفت: در این باشگاه فروش بیمه نامه انجام شده و دریافت و وصول حق بیمه در آن رخ می هد.

بیشتر بخوانید:

وی، بیان کرد که نرم افزار ویسمن بازدید بدنه را سیستمی کرده و در آن قید مکان برداشته شده و سقف تعهد برای کارشناس در آن مفهومی ندارد و هر نماینده برای خود یک کارشناس است.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، اظهار داشت: دربررسی های انجام شده، صنعت بیمه و شرکت بیمه کارآفرین در حوزه فنی و تنوع محصول خوب عملکرده و با دنیا فاصله زیادی ندارد.

حیدری، بااشاره به توسعه کانال ها و بسترهای نوین در بانک ها و بورس، ادامه داد: صنعت بیمه کشور یک مقدار سخت از فضای سنتی جدا می شود  بنابراین، اولویت خاص به صدور انواع بیمه نامه ها بر روی شبکه دیجیتال و بسترها و درگاه های الکترونیک و وصل حق بیمه قرار گرفته است.

به گفته وی، ثبت آنلاین اعلام خسارت و بارگذاری مدارک خسارت بر روی سایت تخصصی بیمه های زندگی نیز از اولویت های شرکت بیمه کارآفرین است.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، بابیان اینکه سازمان هایی مانند تامین اجتماعی، برق و گاز به سمت حذف کاغذ رفته اند، گفت: در بیمه نامه های اموال مانند شخص ثالث به دنبال حذف کاغذ بوده ودر فاز اول آتش سوزی، مسئولیت و بدنه را تا یک ماه آینده پیاده سازی کرده و ابتدا بیمه نامه را تک برگی خواهیم و سپس همین تک برگ را هم حذف خواهیم کرد و در فاز دوم بیمه های عمر نیز قرار دارند. 

وی اذعان داشت که در ابتدا این تصور ایجاد شدکه به‌دنبال حذف شبکه فروش هستیم درحالیکه به هیچ وجه این ایده مطرح نبوده و برای سرعت و دویدن نیاز به دست و پاهای قوی داریم و نمایندگان این بازوهای توانمند هستند.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 شهریور ماه 1399 - 11:15
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت