عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 05:03

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پیشنهاد افزایش سرمایه در بانک پارسیان فوری: وام خرید مسکن افزایش یافت موفقیت‌های شرکت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار آغاز مهلت حساب وکالتی و واریز وجه برای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها/ مشتریان برای افتتاح حساب این توصیه را جدی بگیرند چراغ سبز وزارت راه به خریداران مسکن سرمایه‌ای | اقساط وام خرید مسکن ۵۵۰ میلیون تومان می شود؟ آغاز مرحله اول پیش فروش خودرو توصیه مهم رئیس اتحادیه طلا به مردم وضعیت بازار خودرو سه شنبه ۲۰ اردیبهشت / سقوط ۱۴۰ میلیونی قیمت دنا کاهش شدید قیمت خودرو در بازار | تقاضا به‌سمت خرید خودرو از سامانه روند کلی بازار سرمایه صعودی است برگزاری اولین جلسه کارگروه حقوقی صنعت بیمه و قوه قضایی کشور 50درصد کارگران فاقد بیمه بیکاری هستند مجوز ادامه فعالیت بیمه حافظ در رشته بیمه شخص ثالث دریافت شد این نماینده مجلس به دادستانی احضار شد جزئیات امضای درخواست شفافیت هیات رییسه مجلس توسط نمایندگان مجلس رای کمیته انضباطی در خصوص بازی دربی مشخص شد افتتاح و معرفی حساب وکالتی در بانک ملی ایران امکان پذیر شد جان آرات حسینی در خطر است | بخوانید با رژیم خاص غذایی غول منچستر سیتی آشنا شوید
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

عرضه اولیه دو شرکت زیرمجموعه بانک تجارت در راه است


عرضه-اولیه-دو-شرکت-زیرمجموعه-بانک-تجارت-در-راه-است
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ضمن اعلام تداوم حمایت این شرکت از سهام «وتجارت» از عرضه اولیه سهام دو شرکت زیرمجموعه این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش الفباخبر به نقل از کاماپرس، بر اساس اطلاعات منتشر شده از بازار سرمایه رشته عرضه های اولیه هفتگی بورس این هفته قطع شده و در روزهای باقیمانده هفته جاری عرضه اولیه ای نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اما به نظر می رسد مسئولان بازار سرمایه  و مدیران شرکت های تاثیرگذار بورس در کنار برنامه های مختلف حمایتی برای احیای این بازار در تکاپوی داغ کردن مجدد تنورعرضه های اولیه هستند.

در تازه ترین تحول در این زمینه، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان که شرکت تحت مسئولیت وی اکنون جزو سهامداران درصدی بانک تجارت به شمار می رود، اظهار کرد:بانک تجارت در آینده نزدیک سهام دو شرکت از زیرمجموعه‌های خود را در  بازار عرضه اولیه خواهد کرد.

علیرضا کدیور بر جذابیت این عرضه ها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های زیرمجموعه این بانک در سال جاری سود قابل توجهی شناسایی می‌کنند، ضمن آن که معتقدیم قیمت‌های فعلی «وتجارت» هم برای سرمایه گذاری جذاب است.

سهامداران وتجارت نگران قیمت سهام خود نباشند

کدیور با تاکید بر حمایت سرمایه گذاری ایرانیان از سهام وتجارت افزود: با خریدهایی که روز گذشته در نماد «وتجارت» انجام دادیم به فهرست سهامداران درصدی این بانک اضافه می‌شویم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در تحلیل وضعیت بازار این سهام در هفته های اخیر اظهار کرد: طی دو هفته گذشته، فعالان بازار سرمایه نشان داده‌اند که در نماد «وتجارت» تمایل به فروش دارند.

به گفته وی، این موضوع سبب شد در مدت کوتاهی سهام بانک تجارت از محدوده ۴۵۰ تومانی به محدوده کمتر از ۳۰۰ تومان برسد.

کدیور با بیان این که ضمن احترام به حق فروش سهام توسط سهامداران بانک تجارت، تلاش کردیم با خریدهای خود به فعالان بازار اعلام کنیم که نیازی نیست نگران قیمت سهام خود باشند، خاطرنشان کرد: سفارش‌هایی که پس از زمان معمول معاملات در سامانه معاملات قرار گرفت، از سوی مجموعه سرمایه‌گذاری ایرانیان نبوده است و این سایر فعالان بازار بودند که سفارش‌های خرید خود را در محدوده صف خرید در سامانه معاملات قرار دادند.

عرضه اولیه های زیرمجموعه بانک تجارت کدام شرکت ها هستند؟

گفتنی است اخیرا  معاون سرمایه‌گذاری بانک تجارت نیز ضمن تشریح اقدامات این بانک در حوزه سرمایه‌ گذاری گفته بود: بانک تجارت موضوع بورسی کردن تعدادی از شرکت های زیرمجموعه خود را در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت اقتصاد مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه‌داری، در دست پیگیری دارد.

عباس ابراهیمی افزوده بود: بنابر این تصمیم، شرکت‌هایی تابعه بانک تجارت که امکان ورود به بورس را داشتند انتخاب شده و اقدامات مربوطه با هماهنگی سازمان بورس پیگیری و در دست اقدام است و پس از برنامه واگذاری شرکت مولد نیروگاهی فارس، سهام شرکت «تامین سرمایه کاردان» نیز در دستور کار بانک برای واگذاری از طریق بورس اوراق بهادار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 04 شهریور ماه 1399 - 11:08
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت