عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 02:49

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
صعود تیم کره به نیمه نهایی با درخشش سون «شرکت کشت و صنعت و دامپروری دشت بناب » بانک ملی ایران واگذار می شود شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی و فوری بانک سپه + جزئیات بانک‌ها هم در صف خرید طلای حراجی | سقف خرید طلا ۲۵ کیلو اعلام شد در حمله امروز جنگنده‌های اسرائیل به سوریه، سعید علیدادی از مستشاران سپاه به شهادت رسید کارمندان دولت بهمن ماه یک حقوق اضافه دریافت می‌کنند نماد معاملاتی فولاد، فملی و کچاد در صدر معاملات هفتگی بازار فیزیکی بورس کالا سایپا حواله‌های خودرو را می‌خرد آخرین مهلت ویرایش ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی جانبازان اعلام شد روایت اکونومیست از پایان شبکه‌‌های اجتماعی چه کسانی از پرداخت حق بیمه واحدهای مسکونی معاف شدند؟ حقوق بیمه بیکاری چقدر است / به هر کارمند چند بار تعلق می گیرد؟ افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر لرستان باید همگام با مردم و جامعه پیش برویم تا ماندگار شویم ساختمان سرپرستی شیراز بیمه ما افتتاح شد پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی ایران در میان ۳۰ اقتصاد بزرگ دنیا از نظر میزان رشد رتبه دوم را کسب کرد افزایش سقف تسهیلات بدون نیاز به گواهی مالیاتی الناز شاکردوست به سیم آخر زد/تریبون را از من گرفتید و فیلمها را زنده بگور می کنید!
پر بازدید ها
کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران شرایط فروش اقساطی جک جی ۴
ابراهیم درستی

پیگیر حقوق سه میلیون واحد صنفی هستیم


پیگیر-حقوق-سه-میلیون-واحد-صنفی-هستیم
توافق اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد ۹۸ بر مبنای ۶۰ برابر معافیت ها صورت گرفته است.

الفباخبر، نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور در خصوص توافق مالیاتی اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی پیرامون تعیین مالیات عملکرد ۹۸ مودیان صنفی در راستای تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م اظهار داشت: طی چندین جلسه کارشناسی با هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در خصوص مفاد این توافق، با توجه به شرایط رکود، سیل و در نهایت بحران کرونا در سال ۹۸ بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد تا شرایط اصناف در این توافق کاملا لحاظ گردد.

بیشتر بخوانید:

نماینده اصناف در سازمان مالیاتی با تاکید بر اینکه در پیگیری از حقوق سه میلیون واحد صنفی کوتاه نخواهیم آمد، افزود: هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در نشستهای مشترک با سازمان امور مالیاتی تمامی خواسته های بحق اصناف را مطرح و مطالبه نمود.

ابراهیم درستی تاکید کرد: توافق نهایی اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد ۹۸ اصناف، مشروط بر لحاظ درآمد مودیان صنفی تا ۶۰ برابر معافیت مالیاتی صورت گرفت و قرار شد تمامی مودیان صنفی اعم از گروه سوم و دوم در صورتی که میزان فروش آنها زیر سقف تعیین شده باشد، می‌توانند بنابر تبصره ماده ۱۰۰ نسبت به تعیین مالیات خود اقدام کنند. افرادی که مالیات آن‌ها در سال ۹۷ از صفر تا ۲.۵ میلیون تومان بوده، هیچ افزایشی نخواهند داشت و همان مقدار مالیات برای سال ۹۸ ایشان تعیین می‌شود. افرادی که مالیات آنها در سال ۹۷ از ۲.۵ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان بوده نیز ۴ درصد افزایش داشته، افرادی که بین ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان بوده با ۸ درصد افزایش و افرادی که بیش از ۱۰ میلیون تومان مالیات ۹۷ داشته‌اند، می‌توانند با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال ۹۷ مالیات خود را تعیین کنند. 

درستی تشریح کرد: رئیس سازمان امور مالیاتی در خصوص درآمد مودیان تا ۶۰ برابر معافیت ها اعلام نمود که برای تحقق این امر نیاز به مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا میباشد و مقرر شد تا این موضوع انجام گیرد و پس از آن ابلاغ دستورالعمل انجام پذیرد. ظاهرا جلسه مذکور شنبه این هفته برگزار نگردید و بعلت نبود زمان کافی سازمان اقدام به ابلاغ دستورالعمل بر مبنای درآمد مودیان تا ۳۰ برابر معافیت های مالیاتی می نماید.

وی در پایان با بیان اینکه اصناف در تمامی صحنه ها همراه نظام بوده اند و با لحاظ شرایط فعلی دولت توافق مشروط را پذیرفتیم، گفت: مجدانه از طریق رئیس دفتر و معاون اقتصادی ریاست جمهوری پیگیر دریافت این مصوبه هستیم، چراکه این خواسته اصناف کاملا بر مبنای شرایط و رکود اقتصادی در فضای کسب و کار صنوف می باشد.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 - 09:24
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت