عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 08:14

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه قم جلسه مجازی رئیس پژوهشکده بیمه با استاد تمام امور مالی در گروه اقتصاد و مالی دانشگاه نیواورلئان امریکا انتقاد روزنامه‌های کشور از افزایش تعرفه اینترنت مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی به پایان رسید برگزاری جشن کریسمس در این کشور ممنوع شد آغاز ثبت نام وام 400 میلیونی خودرو بدون ضامن کاهش نرخ سود وام ملی مسکن عضو شورای امور خارجی مصر از احتمال تبادل سفرا بین ایران و ‌مصر خبر داد فرزین: وام ازدواج و فرزند به همه متقاضیان پرداخت می‌شود آخرن رمان مارکز در فهرست سال جدید رئیسی : وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات ازدواج تسریع کنند رشد ۵۳۱۵ واحدی شاخص بورس | بخوانید سرقت مسلحانه از بازیکن سابق فولاد لغو مجوز کسب و کار برای افراد دارای بیش از 10 مجوز پشت پرده یورش اسرائیل به صرافی‎‌های کرانه باختری قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۹ دی ماه ۱۴۰۲ قیمت مرغ کشتار تغییر کرد / چه خبر از قیمت گوشت منجمد؟ قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ / پژو پارس، سمند، ساینا، چانگان، سیتروئن و هایما چند شد؟ + جدول قیمت ها قیمت دلار امروز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ + فیلم
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم بیرانوند بازی فینال را از دست داد تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ معاینه فنی


افزایش-۱۰-تا-۲۰-درصدی-نرخ-معاینه-فنی
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون نرخ دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور ۳۷ هزار تومان است.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایرنا، سعید قیصر روز سه شنبه با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار خودرو در کشور معاینه فنی شامل معاینه فنی برتر  و عادی دریافت می‌کنند، افزود: موضوع کاهش آلایندگی و اخذ معاینه فنی برای خودروها یک اصل است و باید از سوی رانندگان و صاحبان خودروها رعایت شود.

بیشتر بخوانید:

وی به مردم و مالکان خودرو ها توصیه کرد، به مراکز معاینه فنی خودرو اطمینان داشته باشند و به منظور حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامتی شهروندان برای اطمینان از میزان آلایندگی و ایمنی خودرو های خود با پرداخت هزینه اندکی به این مراکز مراجعه کنند.

قیصر تاکید کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده شهر تهران توسط دوربین های مجهز در سیستم سیمفا(سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) شناسایی و اعمال قانون خواهند شد و خودروهای فاقد معاینه فنی که در شهر تهران تردد می کنند روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز معاینه فنی اکنون باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی  هستند و ساعت کار آنها از ساعت ۸ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت اجباری است و چنانچه با استقبال مراجعه کنندگان مواجه باشند تا زمان استقبال فعال خواهند بود و هر خط از مراکز معاینه فنی ۱۵۰ خودور را حداکثر در هشت ساعت پذیرش می کند.

نرخ معاینه فنی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون قیمت دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور ۳۷ هزار تومان است، اما با توجه شرایط و باری که به مراکز معاینه فنی خودرو ها تحمیل می شود قرار است در آینده  بین ۱۰ تا ۲۰ درصد به این رقم اضافه شود.

وی تاکید کرد: اکنون در همه مراکز معاینه فنی خودرو پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت می شود و این مراکز به تب سنجی مجهز شده اند و راکبان خودرو مجبور نیستند برای انجام امور اخذ معاینه فنی خودرو خود از اتومیبل پیاده شوند.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 تیر ماه 1399 - 13:18
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت