عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 07:12

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شرایط ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد مقصد تازه رامین رضاییان مشخص شد کدام بند از بیانیه اتحادیه عرب درباره جزایر سه گانه به نفع ایران حذف شد؟ رئیس مجلس پیام تبریک صادر کرد ابلاغ برنامه هفتم سند هویتی دولت برای تحول پنج‌ ساله توسط آقای رئیس جمهور بانک مرکزی: مالیات ارزش افزوده واردات برخی اقلام کاهش می یابد پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟ | تغییر ساعات کاری ادارات یک پوشش بیمه‌ای ویژه برای موتورسیکلت شما/ تخفیف بیمه ملت برای دوستداران محیط زیست حضور معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مدیران بیمه دی پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت «بیمه تعاون» فاتح رقابت‌های سوپرلیگ کاراته پیام وزیر امور خارجه به دریادلان ارتش قیمت نفت جهانی افزایش یافت کارشناس اقتصادی: بانک مرکزی به تنهایی مسئول کنترل نرخ ارز نیست سفر رئیس جمهور به اندونزی در پیش است برنامه‌های عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۲ تبیین شدند جزئیات دیدار شهردار تهران با رئیس صدا و سیما | بخوانید برگزاریی همایش روسای حوزه های بانک ملی ‏ایران بانک گردشگری در جذب سپرده کوتاه مدت رتبه نخست را کسب کرد
پر بازدید ها
مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم بیرانوند بازی فینال را از دست داد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

معاون وزیر ورزش : مدال طلای قایقرانی آسیا هدف ماست


معاون-وزیر-ورزش-مدال-طلای-قایقرانی-آسیا-هدف-ماست
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با تلاشی که از فدراسیون شاهد هستیم امید داریم که قایقرانی در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شود.

به گزارش الفباخبر و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

او پس از گفت و گو با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی از پیست تکمیل شده کانوپولو، پیست اسلالوم، تمرینات قایقرانان دریاچه آزادی و سالن بدنسازی مجموعه قایقرانی بازدید کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیت های فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی مجازی این پیام را به مردم می دهد که ورزش تعطیل نیست و می توان از این موقعیت استفاده کرد و جای قدردانی دارد که فدراسیون قایقرانی این کار را با این حجم مخاطب در دستور کار قرار داده و آن طور که شاهدیم به نحو احسن دنبال می کند.

مهدی علی نژاد با اشاره به همه گیری ویروس کرونا گفت: متاسفانه کرونا همه چیز را عقب انداخت و مسابقات نیز یا لغو شد و به تعویق افتاد و همه باید برای حضور بهتر و تلاش بیشتر برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی نیز در سال های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و جز رشته های مدال آور ما است. ما در وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به فدراسیون های مدال آور خصوصا قایقرانی داریم.

معاون وزیر ورزش با اشاره به نتایج قایقرانی در بازیهای آسیایی بیان کرد: امیدوار هستیم و با تلاشی که شاهدیم به امید خدا فدراسیون قایقرانی به سبد طلایی بازی‌های آسیایی برخواهد گشت و با گزارش هایی که از فدراسیون داریم برنامه ریزی ها و تلاش برای کسب سهمیه های المپیک انجام شده و در بازیهای آسیایی بعد شاهد نتایج بهتر قایقرانان خواهیم بود.

با اشاره به بازدید امروز از فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: در این بازدید شاهد بودیم که فدراسیون قایقرانی کار را تعطیل نکرده و خوشبختانه فعالیت های زیرساختی خوبی از جمله تکمیل پیست کانوپولو و اسلالوم و برگزاری دوره های آموزش آنلاین را دنبال می کند.

علی نژاد همچنین گفت: ما به طور کامل بر فعالیت های فدراسیون اشراف داریم و به طور منظم با آقای سهرابیان ارتباط داریم و در جریان کارها هستیم و از سوی وزارت ورزش در کنار این عزیزان قرار داریم تا شاهد موفقیت های بیشتر مجموعه قایقرانی باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های فدراسیون ارائه کرد.

علیرضا سهرابیان با اشاره به تمرینات قایقرانان گفت: با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده در خصوص برگزاری اردوها، قایقرانان به صورت انفرادی تحت هدایت مجازی مربیان تمرینات خود را به صورت انفرادی تا حد امکان دنبال می کنند.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون اضافه کرد: سعی کردیم در این موقعیت بیکار ننشینیم و با برنامه ریزی بخش زیادی از کارهای عقب مانده را دنبال کنیم. در همین راستا تکمیل، تعمیر و تجهیز پیست و اماکن فدراسیون را در دستور کار قرار دادیم که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و همچنان در حال پیگیری است.

سهرابیان با تقدیر از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان کرد: با بازدیدی که رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی داشت، و از نزدیک تلاش های پرسنل فدارسیون در راستای حمایت از قایقرانان را شاهد بود، قول کمک های تجهیزاتی به ما داد و ما هم سعی می کنیم در این مدت تعطیلی اردوها، فضا را کاملا آماده کنیم تا پس از این دوران، با آمادگی و وضعیت بهتری اردوها را آغاز و در مسیر موفقیت تلاش کنیم.

وی با اشاره به لغو مسابقات پیش رو اظهار کرد: برنامه ریزی ها انجام شده و در مسیر کسب سهمیه المپیک و پس از آن برای موفقیت در بازیهای آسیایی آماده می شویم.

سهرابیان از برگزاری دوره های آموزش مجازی با شرکت مربیان، داوران، ورزشکاران و علاقه مندان به قایقرانی خبر داد و گفت: خوشبختانه بستر بسیار خوبی فراهم شد و کلاس های آنلاین ما به صورت مرتب در حال انجام است و استقبال خوبی از آن صورت گرفته و تلاش می کنیم با استفاده از موقعیت پیش آمده دانش علمی و فنی خانواده قایقرانی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 29 تیر ماه 1399 - 21:19
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت