عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 02:12

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
قیمت گذاری دستوری 80 واحد تولیدی را به خاک سیاه نشاند افزایش قدرت سرمایه‌گذاری و افزایش زمان بهتر سرمایه‌گذاری با تغییر زمان معاملات تجویز نسخه الکترونیک در کلانشهرها نسبت به میانگین کشوری کمتر است احیای بورس بلند مدت دکتری پیش بینی بورس امروز 18 تیر 1402/ افزایش خروج پول حقیقی عرضه بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن انواع محصول در تالارهای مختلف بورس کالا فرآورده هیدروکربوری عرضه شده در بورس ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت ها در راه است مالک تیک‌تاک، اپلیکیشن ایجاد موسیقی «ریپل» را معرفی کرد توصیه‌های صادقی‌مقدم درباره برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تغییر جای عکس سردار سلیمانی در وزارت خارجه كنعاني: ویرانی‌های بجا مانده در جنین، شکست اخلاقی شرم آوری برای حامیان رژیم است. اینستاگرام تردز چگونه می‌تواند شرایط نابودی توییتر را فراهم کند؟ ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه پرداخت می شود فروش بلوک ۷ درصدی زیرمجموعه بانک گردشگری کشف و شهود مورایس در ترکیه؛ انعقاد قرارداد تسهیلات ۲۵۸ هزار و ۴۳۲ واحد نهضت ملی مسکن حسین‌زاده به طور قطعی یکی از خریدهای آبی پوشان خواهد شد کاهشی شدن نرخ رشد ۱۲ماهه نقدینگی در پایان خرداد‌ ماه
پر بازدید ها
لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه در گرو اجرای مفاد آیین نامه های شورای عالی بیمه است مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳

سهم چشمگیر بانک ملی در پرداخت تسهیلات ازدواج


سهم-چشمگیر-بانک-ملی-در-پرداخت-تسهیلات-ازدواج
الفباخبر- تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان در تمامی شعب این بانک به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش الفباخبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی یک سال گذشته ۲۳۹ هزار و ۲۳ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان اعطا کرده که ارزش ریالی این تسهیلات به ۷۵ هزار و ۵۰ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال می رسد.

در دو ماه نخست امسال نیز ۱۴ هزار و ۲۶۲ متقاضی این تسهیلات را از بانک ملی ایران دریافت کرده اند که ارزش ریالی آن هفت هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال است.

در سال ۹۷ نیز بانک ملی ایران حدود ۲۶۵ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی ۴۱ هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران همچنین سهم چشمگیری از مجموع وام ازدواج پرداختی در نظام بانکی را داراست تا گره گشایی برای تامین این بخش از هزینه های ضروری خانوار باشد. بدین ترتیب و بر اساس آمارهای منتشر شده توسط بانک مرکزی، در سال گذشته نیز رتبه نخست پرداخت این تسهیلات در میان بانک ها به بانک ملی ایران تعلق داشت.

لازم به ذکر است، تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی خود تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب پرداخت می کند و مشتریان ارجمند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک پیگیری کنند.

در سال جدید سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته که دوره بازپرداخت آن ۸۴ ماه با نرخ چهار درصد کارمزد است.

هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و افرادی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ماه ۱۳۹۶ بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، در اولویت نخست قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 01 تیر ماه 1399 - 18:43
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت