پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳ مهمترین ماموریت های بانک شهر تشریح شد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان فیلتر خریدهای قابل توجه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران تصویب اساسنامه بیمه آرمان

وزیر ورزش: ورود استقلال و پرسپولیس به بورس تا 3 ماه دیگر


وزیر-ورزش-ورود-استقلال-و-پرسپولیس-به-بورس-تا-3-ماه-دیگر
الفبا- وزیر ورزش و جوانان: تا ۳ ماه آینده، براساس مصوبه هیات عالی واگذاری، سرخابی های پایتخت را وارد بازار سرمایه می کنیم.

به گزارش الفبا خبر، مسعود سلطانی فر در حاشیه نشست خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این نشستهای تخصصی با هدف پیگیری  روند خصوصی سازی  و رصد اقداماتی که باید در این راستا انجام شود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر ورزش و جوانان با مثبت خواندن نتایج این جلسات که با حضور مسوولان خصوصی سازی، مسوولان بورس و فرابورس، مدیران عامل دو باشگاه، معاونین و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود، خاطرنشان کرد : در هفته های گذشته، مستندسازی‌ها، بررسی حسابهای مالی و ساماندهی بخش های مختلف دو باشگاه با قوت و قدرت پیگیری شد.

وی نظارت مسوولان خصوصی سازی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: با تعامل و پیگیری این عزیزان به مراحل حساس وتعیین کننده  ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه نزدیک شده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تا ۳ ماه آینده، براساس مصوبه هیات عالی واگذاری (مورخ ۱۸ فروردین سال ۹۹) برنامه را به پیش می‌بریم و تلاش می‌کنیم تا در این باره زمانی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مسعود سلطانی‌فر تهیه اسناد و مدارک مربوط به املاک تحت تملک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جمله ساختمانها و استادیوم‌های مربوط به این دوباشگاه را بخشی از اقداماتی که باید انجام شود اعلام کرد و در ادامه تعیین‌تکلیف دارایی‌های سرخابی‌های پایتخت با هدف افزایش سرمایه را مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید براین نکته که امور مربوط به خصوصی سازی  با دقت بسیار انجام می شود، گفت: برای تحقق این مهم، از تخصص مشاورانی در حوزه مالی، واگذاری  و... بهره‌مند شدیم تا بتوانیم مراحل بعدی کار را با دقت و قدرت در سقف زمانی مشخص شده انجام دهیم.

وی در پایان افزود: همت خوبی در حال حاضر در دستگاه های اجرایی ذیربط به وجود آمده و با تکیه بر این تعامل و هماهنگی، تمام تلاش خود را می‌کنیم که در زمان مشخص شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنیم.

البته آقای سلطانی فر گویا فراموش کرده بودند که این خصوصی سازی قرار بود خرداد انجام شود اما خب همین که زمان وعده های ایشان به دوسه ماه تقلیل یافته است، باز هم جای شکرگزاری ویژه دارد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: جمعه 16 خرداد ماه 1399 - 11:38
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت