عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 15:14

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
دردسر سازی یک دختر جوان ایرانی در تگزاس واکنش برانکو پس از شکست مقابل عربستان پاکستان کاردار ایران را احضار کرد شکایت رسمی عراق به شورای امنیت و سازمان ملل جنجال بازی جدید تلگرام؛ نات‌کوین کلاهبرداری است؟ کور شدن در کمین دوستداران تزریق چربی در صورت ۸ ماده خوراکی که حتی در یخچال هم زود فاسد می‌شوند افزایش ۳۰ درصدی حقوق و مستمری مددجویان | خبر خوش دولت از واریزی ویژه رایزنی سفیر ایران با معاون کنسولی وزیر خارجه عربستان تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ آذرپیرا کشتی گیر مطمئنی برای المپیک است؟ تاکید امیرعبداللهیان بر اجرای تفاهمات بین ایران و پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم این شغل‌ها معاف از مالیات کارتخوان هستند فروش اقساطی خودرو به مناسبت روز پدر با وام 300 میلیونی بانک رسالت آغاز شد رونمایی از سند راهبری حقوقی بانک سپه ضوابط فنی واردات خودروها چیست؟ صادرات غیر نفتی بیش از 60 میلیون دلار گمرکات مازندران به روسیه جزئیات صادرات یک میلیون دلاری هر شرکت دانش بنیان ایرانی انتصاب رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت
پر بازدید ها
کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه در گرو اجرای مفاد آیین نامه های شورای عالی بیمه است مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد

روایت رییس سازمان مدیریت بحران از علت بوی نامطبوع تهران


روایت-رییس-سازمان-مدیریت-بحران-از-علت-بوی-نامطبوع-تهران
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفتم: بررسی‌های ما نشان داده است که یک دستگاه در رابطه با بوی نامطبوع تهران حقیقت را کتمان می‌کند.

به گزارش الفبا به نقل از مهر، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: بررسی‌های ما نشان داده است که یک دستگاه در رابطه با بوی نامطبوع تهران حقیقت را کتمان می‌کند.
وی افزود: این بوی نامطبوع بخش اعظمی از تهران را دربرگرفته بود و البته تا به الان پیگیری‌های ما نتیجه نداشته است.
نجار گفت: مدیریت بحران چهار وظیفه دارد، سیاستگذاری، هماهنگی، حمایت و نظارت بر رفتار دستگاه های اجرایی چهار وظیفه مدیریت بحران است. تمام دستگاه های اجرایی کشور آنچه مسئولیت دارند را باید در زمان بحران هم انجام دهند یعنی تمام د ستگاه های اجرایی کشور متولی کار هستند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: در شرایط خاص ما باید نظارت کنیم که آیا دستگاه ها کار خود را انجام می دهند یا خیر.
وی با اشاره به آتش سوزی اخیر در جنگل های کشور گفت: متولی اصلی رسیدگی به اوضاع جنگل ها سازمان حفاظت از جنگل هاست و برای اینکه این سازمان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد یک یگان حفاظت هم برای آن ایجاد کرده اند. همچنین محیط زیست هم در مواقعی که برای جنگل ها اتفاقی رخ می دهد وظیفه دارند پای کار بیایند.
نجار افزود: ۲۰ میلیارد تومان در راستای کاهش آسیب ها برای جنگل ها، سازمان مدیریت بحران تخصیص داده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: قریب به ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد روستایی در کل کشور داریم که از ۱۰ سال قبل مقرر شد دولت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را به کمک مردم و با وام هایی با کارمزد پایین آنها را نوسازی کند.
وی تصریح کرد: اکنون دو میلیون واحد مسکونی روستایی با کمک دستگاه های مختلف نوسازی شده اند.
نجار اظهار کرد: بالای ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد روستایی که بر اثر سیل و زلزله آسیب دیدند بناست نوسازی و بازسازی شوند. ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی مانده که نیاز به بازسازی و نوسازی دارد. نامه زده ایم و صحبت کرده ایم که امکانات برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن روستایی فراهم شود که طی ۴، ۵ سال کل واحدها نوسازی شود تا مردم روستایی در حوادث کمتر آسیب ببینند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آخرین وضعیت مردم زلزله زده در آذربایجان شرقی، سراب و میانه گفت: سه هزار واحد مسکونی تخریب، بازسازی، نوسازی و تعمیر شدند. هزار واحد در سراب و دو هزار واحد در میانه بوده است.
وی افزود: اعلام کردیم تمام افرادی که مایل هستند ۱۰ میلیون تومان بابت انتقال به مسکن موقت بگیرند.
نجار ادامه داد: در سراب ۴۵ روستا و در میانه ۶۱ روستا که در مجموع ۱۰۶ روستا می شوند آسیب دیدند.
وی با اشاره به سایر خدمات برای مردم زلزله زده در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تعداد واحدهای آواربرداری شده ۱۷۳۳ واحد است، معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ۲۳۱۶ نفر، ۵۷۲ نفر با بانک عقد قرارداد داشتند، ۱۵۳ واحد در حالت پی کاری هستند، ۲۷ واحد در مرحله فوندانسیون هستند، ۱۷ واحد به مرحله اسکلت رسیده و دو واحد هم مسقف شده اند که البته به دلیل بارش برف و باران باقی واحد مسقف نشده اند و دلیل این دیرکرد هم بارش برف و باران بوده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 09 دی ماه 1398 - 10:42
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت