عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 05:42

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نگاه صدقه محور بانک قرض الحسنه مهر ایران | بخوانید سقوط ارزش معاملات اتریوم /افت 10 درصدی کوانت وعده ارزی فرزین برای دارو ریزش شدید قیمت این خودروها در بازار چرا یارانه نقدی خرداد ماه واریز نشد؟ امینی مدیر روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بیمه میهن شد بازدید رئیس هیات مدیره بیمه دانا و هیات همراه از بیمارستان مهرگان کرمان اصحاب رسانه اقدام رازی برای گاندو را ارزیابی کردند اصلاح ترکیب پرتفوی با استفاده از طرح فروش آسیا مهر ضرورت ایجاد پایگاه داده مشترک برای جلوگیری از خسارت های جعلی مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده بیمه معلم برگزار شد اجرای حاکمیت داده از الزامات رشد اقتصادی است صدور مجوز قبولی اتکایی از خارج و تمدید مجوز قبولی اتکایی از داخل بیمه کوثر کارنامه دو ماه بیمه ملت؛ رشد فروش و کاهش نسبت خسارت در سال 1402 بیمه نوین به دنبال اخذ مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی است صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان پاشنه آشیل «خاندوزی» میشود؟ وزیر اقتصاد از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد شوکا بیمه نامه بلند مدت زود بازده(+فیلم) عدالت پرداختی در بدنه تامین اجتماعی اجرایی می شود؟
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت

شنیده‌ها درباره افزایش کارمزد خدمات الکترونیک بانکها در سکوت نهاد ناظر


شنیده‌ها-درباره-افزایش-کارمزد-خدمات-ا
الفبا: برخی بانک‌ها اقدام به افزایش کارمزد ارسال پیامک به مشتریان خود کرده‌اند و گفته می‌شود که سایر کارمزدهای خدمات الکترونیک بانک‌ها نیز در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.
الفبا: برخی بانک‌ها اقدام به افزایش کارمزد ارسال پیامک به مشتریان خود کرده‌اند و گفته می‌شود که سایر کارمزدهای خدمات الکترونیک بانک‌ها نیز در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. به گزارش الفبا  به نقل از ایسنا، برخی بانک‌ها از امروز به دنبال افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان خود هستند که در این زمینه اطلاع‌رسانی پیامکی را به مشتریان خود آغاز کرده‌اند. بر این اساس قرار است کارمزد هزینه ارسال پیامک‌های بانکی به مشتریان از ۱۰ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان افزایش یابد و کارمزد ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان نیز ۲۰ هزار تومان بوده که گفته می‌شود، این رقم نیز افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه این موضوع به طور رسمی از سوی بانک مرکزی اعلام نشده، به نظر می‌رسد که بانک‌ها حداقل به طور غیر رسمی با بانک مرکزی برای افزایش کارمزد این پیامک‌ها به توافق رسیده باشند. پیگیری‌ها حاکی از آن است که موضوع افزایش کارمزد خدمات بانکی در شورای هماهنگی بانک‌ها مطرح شده و این شورا نیز آن را تصویب کرده و منتظر تأیید بانک مرکزی برای اجرا هستند. به نظر می‌رسد که کارمزد سایر خدمات الکترونیک بانک‌ها نیز طی هفته‌های آتی افزایش پیدا کند که البته گفته می‌شود این موضوع در انتظار تأیید رئیس‌کل بانک مرکزی است. چندی پیش مسئولان بانکی جلسه‌ای در بانک مرکزی در خصوص کارمزد خدمات الکترونیک بانک‌ها داشته‌اند که این گمان می‌رود که افزایش کارمزدها از توافقات حاصل از آن جلسه باشد. در این جلسه، موضوع کارمزد خدمات الکترونیک بانک‌ها مطرح شده که مسئولان مربوطه در بانک مرکزی قیمت تمام شده‌ای را برای این خدمات محاسبه کرده‌اند و گفته می‌شود که جدولی در این خصوص تهیه شده که در انتظار تأیید رئیس‌کل بانک مرکزی است. البته تغییر در نرخ کارمزدها نیاز به تأیید شورای پول و اعتبار دارد، اما تصمیم در برخی از این موارد به رئیس‌کل بانک مرکزی داده شده است. به گزارش ایسنا، بر اساس قانون حداکثر میزان دریافت کارمزد برای خدمات بانکی باید برابر با قیمت تمام‌شده خدمات باشد که بانک‌ها مدت زیادی است که نسبت به فاصله محسوس بین قیمت تمام‌شده خدمات و کارمزدها انتقاد دارند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 خرداد ماه 1398 - 16:50
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت