عناوین مهم :
شنبه 15 اردیبهشت 1403 02:53

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
وزیر ارتباطات از برنامه‌ریزی برای اعزام فضانورد به فضا تا ۱۴۰۷ با کپسول ایرانی خبر داد سفر رئیس‌کل بانک مرکزی به پایتخت کشور عمان بانک ایران زمین با «بوم» در مسیر بانکداری دیجیتال قرار دارد بخشنامه جدید بانک مرکزی برای رفع تعهد ارزی واردکنندگان شیرخشک و دارو مدیرامورمشتریان بیمه سامان به عنوان مدیربرتر انتخاب شد پرداخت خسارت افت ارزش خودرو بر عهده کیست؟ در صحن علنی مجلس؛ لایحه ارجاع اختلاف بیمه ایران و دولت بحرین به دیوان داوری تصویب شد خدمات بیمه میهن؛ بیمه‌گر اربعین ۱۴۰۲ زیر ذره‌بین بیمه مرکزی اهدای جوایز برندگان زنگ بیمه از سوی بیمه ملت به دانش‌آموزان پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ شرکت‌های استخراج فضایی در جستجوی دستیابی به طلا انعقاد سه تفاهم‌نامه همكاری مشترك میان پژوهشكده بیمه با انجمن بیمه اسلامی اندونزی، انجمن بیمه پاكستان و شركت سلام تكافل پاكستان نشست رئیس کل بیمه مرکزی با بانوان همکار قالیباف: وظیفۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوگیری از تجزیۀ اجتماعی است صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در کمتر از دو ماه/ اعلام جزئیات و نحوه وقوع قتل برج پیزا به هیچ عنوان سقوط نمی کند ‎دانستنی های کوتاه و خواندنی در مورد حیوانات وزیر صنعت: باید متناسب با اقلیم کشور خودمان خودروی برقی تولید کنیم بررسی راهکارهایی برای رفع ۵ ناترازی در اقتصاد ایران
پر بازدید ها
مصوبه پول‌ساز ورزش بالاخره تائید شد! قیمت جدید انواع یخچال فریزر در بازار + جدول جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد دکترابدالی سرپرست بانک سینا شد بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود ۳۸۰ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا عرضه شد فوری/ مسعود اسکویی درگذشت تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی شرط دریافت دسته چک تغییر کرد یک هزار فقره وام فرزندآوری و ازداوج در بانک سپه این استان پرداخت شد معجزه سلول های بنیادی آیفون ۱۳ چند؟ قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول این بانک ها علاقه‌ای به پرداخت وام مسکن ندارند

رکوردشکنی باورنکردنی بانک رفاه در کسب سود


رکوردشکنی-باورنکردنی-بانک-رفاه-در-کسب-سود
الفباخبر - گروه بانک: بانک رفاه با کسب سود خالص بی نظیر در سال مالی ۱۴۰۰ و با رشدی ۶۵۵ درصدی به رکورد ۵۳ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال رسیده و این بانک به ازای هر سهم ۲۷۸ ریال سود شناسایی کرده است. هیات مدیره بانک هم از صاحبان سهام خواسته برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی و شنیدن گزارش سال ۱۴۰۰ روز ۲۶ مرداد امسال در مجموع عمومی بانک شرکت کنند.

به گزارش الفباخبر ، کارنامه بانک رفاه کارگران به مدیرعاملی اسماعیل لله گانی در پایان سال ۱۴۰۰ با رشد ۴۰ درصدی درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری و اوراق بدهی مواجه شده و کل درآمد مشاع بانمک به رقم ۲۱۴ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال رسیده است.

این بانک در سال گذشته بالغ بر ۱۹۶ هزار و ۳۳۱ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال سود به سپرده گذاران خود پرداخت کرده که رشد هزینه سود سپرده‌های بانک یک درصد کمتر از درآمدهای مشاع بانک بوده که نشان از کاهش هزینه تمام شده پول در بانک رفاه کارگران دارد.

نتیجه اینکه خالص درآمد مشاع بانک رفاه از محل تسهیلات و سپرده‌گذاری‌ها در پایان سال گذشته با رشدی ۴۹ درصدی نسبت به سال ۹۹ به رقم ۱۷ هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال رسیده است. همچنین خالص درآمد کارمزد این بانک با رشدی ۹۰ درصدی نسبت به سال ۹۹ بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال بوده که این درآمد اختصاصی بانک رفاه به حساب می‌آید.

صورت‌های مالی و حساب سود و زیان بانک رفاه کارگران نشان می‌دهد که خالص سود ناشی از سرمایه گذاری‌های بانک با رشدی ۱۱۴ درصدی نسبت به سال ۹۹ به رقم ۹۷ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال رسیده و جمع درآمدهای عملیاتی هم با رشدی ۸۲ درصدی مواجه شده و این بانک ۱۳۲ هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال درآمد عملیاتی را در پایان سال ۱۴۰۰ به ثبت رسانده است.

بانک رفاه کارگران که در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال سود ساخته بود، در سال گذشته سود خالص خود را ۶۵۵ درصد افزایش داده و به رقم ۵۳ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال رسانده است.

  • دعوت از سهامداران ورفاه

هیات مدیره بانک رفاه در اطلاعیه‌ای رسمی از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱ صبح روز چهار شنبه مورخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به آدرس تهران، خیابان ولنجک، کوچه ششم، پلاک ۵، ساختمان مجتمع آموزشی و رفاهی بانک رفاه کارگران برگزار می شود، حاضر شوند.

قرار است در مجمع عمومی ورفاه پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، صورت‌های مالی بانک در سال ۱۴۰۰ تصویب  و حسابرس و بازرس قانونی انتخاب و سهامداران درباره پاداش هیات مدیره تصمیم گیری کنند.

منبعک دنیای بانک

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 22 مرداد ماه 1401 - 14:55
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت