عناوین مهم :
سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 19:10

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ایران نایب رئیس شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا شد جرم شورای رقابت علیه ۱۳ نهاد عمومی غیر دولتی اعلام شد تولید واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برنامه کاری موسسه رازی اردوغان: نتانیاهو به سرنوشت اسلوبودان میلوشویچ دچار می‌شود سقوط تولید صنعتی در آلمان بر خلاف پیش‌بینی‌ها خطر انقراض نژاد سگی که با «ماجراهای تَن‌تَن» معروف شد مجله تایم سم آلتمن را به‌عنوان «مدیرعامل سال» انتخاب کرد در هفته اخیر بیش‌از ۱۰ میلیون نفر به ایکس پیوسته‌اند وضعیت تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه خبری مهم درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان سهم زنان از استخدام رسمی چقدر است؟ برخورد مجدد با کافه‌های متصرف به مشاعات شهری در اکباتان شهادت ۴ شهروند سوری در حمله هوایی اسرائیل نماینده مجلس: استقلال بانک مرکزی برای برخورد با تخلفات بانکی افزایش می یابد نماینده مجلس: از دلایل آلودگی هوای تهران، زباله‌سوزی است آغاز ثبت نام گاز مایع رایانه‌ای در سامانه سدف طرح ۹ اتهام جدید علیه هانتر بایدن گل‌محمدی: باید از لحاظ ذهنی و روحی آماده بازی با هوادار شویم مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه کشور با حمایت بیمه ملت برگزار شد
پر بازدید ها
سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند تصویب دو طرح پژوهشی با موضوع وضعیت اقتصادی و حکمرانی صنعت بیمه در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان شیوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد

دادگاه شکایت توییتر از ایلان ماسک ، پاییز برگزار می‌شود


دادگاه-شکایت-توییتر-از-ایلان-ماسک-پاییز-برگزار-می-شود
الفباخبر - گروه فناوری: دادگاه کیفری ایالت دلاور آمریکا اعلام کرد که دادگاه بین توییتر و «ایلان ماسک» به دلیل شکایت این شبکه اجتماعی از ثروتمندترین فرد جهان پس از انصراف او از خرید این شرکت، در ماه اکتبر (مهر - آبان) برگزار خواهد شد.

به گزارش الفباخبر ، طبق گزارش‌های موجود، «کاتلین مک‌کورمیک»، رئیس دادگاه دلاور درخواست این شبکه اجتماعی برای برگزاری سریع و پنج روزه دادگاه از ماه اکتبر را پذیرفته است. این خبر در حالی اعلام شده که توییتر ابتدا به دنبال یک دادگاه چهار روزه در ماه سپتامبر بود و وکلای ماسک نیز درخواست کرده بودند که برگزاری آن تا فوریه سال 2023 به تعویق بیفتد.

با این وجود، تاریخ دقیق برگزاری این دادگاه هنوز اعلام نشده است.

همه‌چیز به نفع توییتر

توییتر

هرچند توییتر دقیقا به چیزی که درخواست کرده بود، دست پیدا نکرد، اما این حکم را می‌توان به نفع این شبکه‌اجتماعی برداشت کرد. همانطور که مک‌کورمیک، قاضی پرونده توضیح می‌دهد، تاخیر در برگزاری این دادگاه می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به توییتر وارد کند و اکنون حکم نهایی قرار است در ماه اکتبر اعلام شود. همچنین این احتمال وجود دارد که ماسک مجبور شود تا قبل از پایان سال جاری به خرید خود ادامه دهد.

توییتر در طول بحث‌های شفاهی خود در برابر قاضی پرونده، ادعا کرد که استدلال‌های ماسک درباره تعداد کاربران فیک این شبکه‌اجتماعی تلاش‌های ریاکارانه او برای خروج از قرارداد بین آن‌ها را نشان می‌دهد. با توجه به همین موضوع، وکیل توییتر همچنین اعلام کرد که رفتار ماسک «غیرقابل توجیه» است.

اولین بار در ماه آوریل اخبار مربوط به این معامله 44 میلیارد دلاری منتشر شده بود. هرچند در آن زمان همه‌چیز بدون مشکل به‌نظر می‌رسید، اما ایلان ماسک به‌مرور زمان نسبت به این قرارداد سردرگم شد و اکنون می‌گوید دلیل اصلی او برای کنار کشیدن از این توافق این بوده که توییتر اطلاعات کافی و درستی درباره اکانت‌های جعلی یا اسپم ارائه نکرده است.

بنابراین، حالا باید تا پاییز پیش‌رو منتظر بمانیم تا سرنوشت کشمکش‌های بین این شبکه‌اجتماعی و ثروتمندترین فرد جهان مشخص شود.

منبع:دیجیاتو

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 تیر ماه 1401 - 15:08
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت