عناوین مهم :
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 21:02

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۱۸۰ میلیونی با سود صفر افزایش تسهیلات طرح «تابش» بانک مسکن تا سقف ۲ میلیارد ریال موشک «فالکون ۹» دو ماهواره ارتش آلمان را به مدار زمین برد هاشمی: منابع لازم برای ساخت مجموعه ورزشی تهران فراهم شده است جزئیات واردات ۵ میلیارد دلاری دارو به کشور آزادسازی نرخ لاستیک ابلاغ نشد جزئیات موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران با اوراسیا رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا کرد کاهش تراز عملیاتی بانک خاورمیانه برای سومین ماه متوالی اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها ابلاغ بخشنامه افزایش وام ودیعه مسکن به بانک‌ها ۲۹ دستگاه کامیون در بورس کالا معامله شد کمیسیون کشاورزی موضوع گرانی گوشت را با حضور وزیر جهاد بررسی می‌کند غلامعلی ثبات: تدوین و اجرای مقررات باید تحلیل هزینه-فایده هم داشته باشد حدود ۸ هزار هکتار از باغات چای رها شدند متن کامل لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۳ به کمیسیونهای تخصصی ابلاغ شد جعفرصادق فرید، کارشناس صنعت بیمه: مرجع مناسبی برای تعیین افت قیمت در قانون بیمه شخص‎ثالث مشخص نشده است ایران برای ورود به طرح‌های پالایشگاهی نیکاراگوئه اعلام آمادگی کرد ‍ خلاقیت منطقه ۵ در جانمایی مجدد زیر مخزنی ها و همسطح سازی آنها
پر بازدید ها
معجزه سلول های بنیادی پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد! دارندگان حساب در این 6 بانک باید با کارت بانکی خداحافظی کنند حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو پلیس راهور: طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت تقدیر از نمایندگان برتر شعبۀ استان گیلان پرداخت وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین با سپرده ۱۰ میلیونی تقدیر معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه از بیمه دی اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان طرح تغییر تقسیمات کشوری در سه استان تهران، کرمان و سیستان و بلوچستان در دستورکار مجلس است سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم رکود نسبی در هفته ریزش شاخص بورس | ببینید وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم نیوزیلند: نگران حضور چین در اقیانوسیه هستیم

با قابلیت جدید و جالب واتس‌آپ آشنا شوید


با-قابلیت-جدید-و-جالب-واتس-اپ-آشنا-شوید
الفباخبر - گروه دانش و فناوری: اگر شما از آن دسته افراد اجتماعی هستید که دوستان و گروه‌های زیادی در واتساپ دارید، این ویژگی مناسب شما خواهد بود. نسخه بتای واتساپ با گزینه فیلتر کردن پیام‌های چت بر اساس «خوانده نشده» این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

به گزارش الفباخبر ، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی "آسان‌تر کردن پیام‌های خوانده‌نشده" برای کاربران است. اگر شما از آن دسته افراد اجتماعی هستید که دوستان و گروه‌های زیادی در واتساپ دارید، این ویژگی مناسب شما خواهد بود. به گزارش WABetaInfo نسخه بتای واتساپ با گزینه فیلتر کردن پیام‌های چت بر اساس «خوانده نشده» این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این ویژگی هفته گذشته برای آزمایش کنندگان بتا در نسخه ۲.۲۲.۱۳.۱۴ بتای اندروید و دسکتاپ و macOS در دسترس قرار گرفت. اکنون نیز این ویژگی برای کاربران بتای iOS منتشر شده است. حساب‌های تجاری واتساپ از ماه ژانویه به این ویژگی مفید دسترسی پیدا کرده اند.

به نظر می‌رسد که واتساپ اکنون در تلاش است تا این ویژگی را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد. اسکرین شاتی که از این ویژگی منتشر شده است، کاربرد آن را در سیستم عامل iOS نشان می‌دهد. دکمه فیلتر در کنار نوار جستجو قرار گرفته است. با ضربه زدن بر روی آن، برنامه به طور خودکار همه چت‌های خوانده نشده شما را نشان می‌دهد و به راحتی آن‌ها را شناسایی می‌کند.

اگر می‌خواهید فیلتر را حذف کنید، با یک ضربه بر روی گزینه «Clear filter» همه چت‌های شما یک بار دیگر باز می‌گردند. همچنین در صورتی که فیلتر فعال باشد و از نوار جستجو استفاده کنید، واتساپ به راحتی فقط پیام‌های خوانده نشده را به عنوان نتایج جستجو به شما نمایش می‌دهد. در خصوص زمان انتشار رسمی این ویژگی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 30 خرداد ماه 1401 - 14:16
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت